Bellatrix schreef:De kerst shoot komt er hier ook nog hoor!!
Lieve foto die in de wastafel!!
Ik ben vooral benieuwd hoe mijn kerstboom het dit jaar gaat overleven
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Hoe warm is het bij jou binnen? Komt niet buiten toch? Heb je warme kleedjes/mandjes? Als ze van de grond af kan liggen op een dekentje is dat misschien genoeg?                                                         Yom schreef:Hier geen kerstshoot, vrees dat ze daar niet intrappen. Moet wel even kijken wat ik kan kopen voor een vd katten. Als ik er links 1 klit uit heb springen er rechts weer 2 in dus ik laat haar een keer scheren. Maar ja tis niet zo warm dus is het een idee dat ik haar iets aantrek voor daarna? Zo ja wat dan?
Denk dat we proberen de klitten er uit te scheren maar dat zijn er veel dus geen idee hoe goed dat gaat en ze niet beter gewoon kort kan

c_alsemgeest schreef:[ Afbeelding ]
Ik had dit brain training geval... ze doen er welgeteld 3 sec langer over voor ze de snoepjes op hebben dan los op de grond
Ze hadden het schuifjes en rolletjes systeem nogal snel door

Marcella schreef:c_alsemgeest schreef:[ Afbeelding ]
Ik had dit brain training geval... ze doen er welgeteld 3 sec langer over voor ze de snoepjes op hebben dan los op de grond
Ze hadden het schuifjes en rolletjes systeem nogal snel door
Oh bekend.![]()
De sibeer is slimmer die laat de Russen open maken en gaat er met snoepje vandoor.

Hun outfit matcht met de muur zo!