Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ash_ schreef:Twijfel is hier ook nog heel erg wat nou beter is om 1 of 2 hondjes gaan nemen. Dit omdat het hondje wel eens alleen thuis moet blijven.
(max 3 uurtjes)
Ash_ schreef:Hele tijd geleden heb ik hier ook al een omschrijving/beschrijving geplaats. We krijgen komende week 2 hondjes te logeren en dan kunnen we echt kijken of het haalbaar is een hond te nemen in combi met ons werk (onregelmatig)
Daarna (indien dus mogelijk) willen we na de vakantie voor een hond gaan kijken.
We zoeken naar een kleine/middelmaat hond, een maatje, om mee te wandelen, spelen en knuffelen. Liefst een hond die niet te veel verhaard.
Hond zou in een woning komen van 100 vierkanten meter, beide zijn we ervaren met honden (vriend iets minder) Heb zelf al diverse honden opgevoed, bereid om cursus te volgen (samen met mijn vriend)
Waaks is niet geheel nodig maar wel prettig wanneer iemand aanbelt bij de woning.
Ben zelf niet zo van de terriers.
Meer info nodig?
IsaCalixa schreef:Zou het verstandig zijn om een hond te nemen als je gezin niet elke dag de hele dag thuis is? Er is zijn bij ons minstens 1 of 2 dagen per week dat er vanaf 8/9 uur 's ochtends tot 4/5 uur 's middags niemand thuis is.
IsaCalixa schreef:Zou het verstandig zijn om een hond te nemen als je gezin niet elke dag de hele dag thuis is? Er is zijn bij ons minstens 1 of 2 dagen per week dat er vanaf 8/9 uur 's ochtends tot 4/5 uur 's middags niemand thuis is.
Lisse schreef:VogeltjeM schreef:Daar ben ik mee opgegroeid, wat wil je weten?
Vooral hun karakter, en dingen waar ik zeker op moet letten als ik er een zou hebben