Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 dan is hij bijna 5mnd en haar doen we een maandje later.
 ) maar ze waren natuurlijk bij de fokker ook grote honden gewend.
 denk dat hij sowieso erg groot gaat worden als ik nog naar zijn poten etc kijk.                                                         

bij de DA zelf was hij wel altijd heel makkelijk.
 dus dan helaas maar even zo.

Bellatrix schreef:Het scheelt zeker dat ze beide zo makkelijk zijn. Die 2 van mij tot nu toe ook gelukkig.
Tail is een ander verhaal, daarvoor moeten ze kevlar handschoenen aan ben ik bang.
 Gustav was best klein, maar als ze doordraaien vergis je je snel in de kracht die zo'n kat dan heeft.

Grappig is dat. 
 Zat om zich heen te slaan en probeerde eruit te komen. Ritje naar het nieuwe huis was  3 minuten. En alleen maar wild doen en krijsen.                                                         Bellatrix schreef:Grappig is dat.
Toen Tail moest verhuizen moest ze ook in de krat. Voor het eerst sinds de sterilisatie. Dat was de krat op zijn kont zetten met de opening boven. Kat oppakken met de rug ernaar toe, en dan in 1x laten zakken en heel snel dichtdoen. Ik had 1 kras. Ze flipte dus wel in de krat.Zat om zich heen te slaan en probeerde eruit te komen. Ritje naar het nieuwe huis was 3 minuten. En alleen maar wild doen en krijsen.

c_alsemgeest schreef:Zus lag een etage lager
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hun ogen zijn nu ook echt aan het doorkleuren naar meer donker groen.
Heb altijd katten met gelige en blauwe ogen gehad dus dit is weer een nieuwe kleur voor ons

Misschien dat ze kunnen wennen aan één halsbandje als ik het belletje eraf haal. Maar van de Graaf Dracula cape moest Farrah niets hebben en de vleermuisvleugels ook niet. Hoe wen je zoiets aan? 

Bellatrix schreef:Ik kreeg net mijn Halloween/kerstkleding voor de katten binnen. Nou ze moeten er niets van hebben.Misschien dat ze kunnen wennen aan één halsbandje als ik het belletje eraf haal. Maar van de Graaf Dracula cape moest Farrah niets hebben en de vleermuisvleugels ook niet. Hoe wen je zoiets aan?

purny schreef: