Konijn is denk ik voor ieder verschillend, die van mij krijgt minstens de helft van wat de caafs krijgen... anders gaat hij aan de diaree...
Denk dat een beetje afwisseling gewoon het beste is...!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sniesjuhh schreef:Wees slim, en geef je caaf niet te veel komkommer!! Daar zit echt teveel vocht in... en kunnen ze dood aan gaan...
Konijn is denk ik voor ieder verschillend, die van mij krijgt minstens de helft van wat de caafs krijgen... anders gaat hij aan de diaree...
Denk dat een beetje afwisseling gewoon het beste is...!
Sniesjuhh schreef:Nee was niet aanvallend bedoeld, maar mijn cavia is er iig aan overleden! Hij had op een ochtend een hele komkommer gekregen...! En de DA zei dat dat de doodsoorzaak was..
Sniesjuhh schreef:Oke gelukkig maarIn een komkommer zit teveel vocht ofzo en daar kunnen de darmen niet goed tegen... Maar komkommer met mate is absloluut niet slecht hoor!
*Overigens was de hele komkommer een misverstand van goede bedoelingen van mijn zusje en stiefzusje... Maarja... erg zonde voor 't beestje!
guenivere schreef:Heb het nooit geweten en voer het mijn cavia al drie jaar hij is nog altijd goed gezond, en niet 1 keer in de schijterij geweest. Als hij geen komkommer krijgt bijt hij de hele tijd aan de tralies of piept ie steeds heel hard en als je hem een stuk komkommer geeft is die gelijk stil... overigens ken ik meer mensen die dit aaan hun cavia voeren, de da zei een keer dat het komt door dat ze vitaminen te kort hebben ofzo. Dus had er ander voer bijgehaald, overigens wil die nog steeds veel komkommer eten en drinkt bijna tot geen water.
salsaentango schreef:Sniesjuhh schreef:Oke gelukkig maarIn een komkommer zit teveel vocht ofzo en daar kunnen de darmen niet goed tegen... Maar komkommer met mate is absloluut niet slecht hoor!
*Overigens was de hele komkommer een misverstand van goede bedoelingen van mijn zusje en stiefzusje... Maarja... erg zonde voor 't beestje!
das waar.. naja gelukkig is het niet met opzet gebeurd.. maar ja een vriendje misschien is altijd vervelend.. sterkte
loveyoutoo schreef:Ik ga vandaag met een vriendin groentes brengen voor de 94 gedumpte cavia's die nu bij Stichting Cavia zitten
guenivere schreef:Heb het nooit geweten en voer het mijn cavia al drie jaar hij is nog altijd goed gezond, en niet 1 keer in de schijterij geweest. Als hij geen komkommer krijgt bijt hij de hele tijd aan de tralies of piept ie steeds heel hard en als je hem een stuk komkommer geeft is die gelijk stil... overigens ken ik meer mensen die dit aaan hun cavia voeren, de da zei een keer dat het komt door dat ze vitaminen te kort hebben ofzo. Dus had er ander voer bijgehaald, overigens wil die nog steeds veel komkommer eten en drinkt bijna tot geen water.
LiNdA1986 schreef:Ik geef mijn caafs ook aardappelschillen, niet veel, maar ze vinden het wel lekker.
salsaentango schreef:na een worteltje en andere groentes hebben ze van die mooie lipjes haha echte lippenstift krijgen ze danhaha geweldig