Ilzjuh schreef:Ja slimmerik. Een of twee lettertypes kleiner kon ik het ook nog lezen hoor.Ik had het toch ook niet in het speciaal over Pittbulls?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzjuh schreef:Ja slimmerik. Een of twee lettertypes kleiner kon ik het ook nog lezen hoor.Ik had het toch ook niet in het speciaal over Pittbulls?
madameke schreef:o en waarom heb ik nog nooit een boete gehad en al mijn honden die ik gehad heb en nu heb lopen altijd los hoe kan dat dan?
madameke schreef:o en waarom heb ik nog nooit een boete gehad en al mijn honden die ik gehad heb en nu heb lopen altijd los hoe kan dat dan?
Cayenne schreef:Meid, je bent nog maar 14
Ilzjuh schreef:Cayenne schreef:Meid, je bent nog maar 14
Mwa, als ik nu nog veertien was geweest had ik me beledigd gevoeld. Leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken hoor. Toen ik veertien was had ik mijn eigen mening en kon ik die onderbouwen ook. En ja, gezien het feit dat ik advocaat wilde worden was ik ook redelijk op de hoogte van wetten.
Cayenne schreef:Nee hoor, is niet discriminerend bedoelt, maar wanneer je iets niet kunt onderbouwen en alleen maar lekker je zin doet, dan kun je wel degelijk mensen lastig vallenop die manier dus
Ilzjuh schreef:. En ja, gezien het feit dat ik advocaat wilde worden was ik ook redelijk op de hoogte van wetten.
Chiqa schreef:Blijkbaar nietWat voor werk doe je nu dan?
caat_eve schreef:Slimmerik: wat is dat voor filmpje in je onderschrift? zijn dat alle2 bulldogs?
Chiqa schreef:Ah okay.....Nee dan ben je idd geen 14 meer
slimmerik schreef:caat_eve schreef:Slimmerik: wat is dat voor filmpje in je onderschrift? zijn dat alle2 bulldogs?
De hond die de andere hond vermoordt is een pitbull(achtige)
slimmerik schreef:15 dus...
slimmerik schreef:caat_eve schreef:Slimmerik: wat is dat voor filmpje in je onderschrift? zijn dat alle2 bulldogs?
De hond die de andere hond vermoordt is een pitbull(achtige)
katiavl schreef:Leeftijd speelt eigelijk geen rol, het vermogen tot redeneren, en verder zien dat je eigen gedachten is belangrijk![]()
ilzjuh vind ik niet dat je snel kan zeggen ooh jij bent jong
sorry voor de off topic
Kwa hondenfokkers ook internetverkoop zou gewoon meer gecontroleerd moeten worden
katiavl schreef:Leeftijd speelt eigelijk geen rol, het vermogen tot redeneren, en verder zien dat je eigen gedachten is belangrijk