Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_June schreef:Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, want mijn verhaal is zo wel érg hard
_June schreef:Dit ben ik helemaal met je eens!
Ik ben ook tegen vermeerderen, om het zo maar te noemen.
En niet alleen bij katten, maar bij alle dieren.
Honden en katten belanden in asiels. Paarden en pony's belanden in de handel of bij de slacht. Knaagdieren worden slangenvoer...
Ik vind dat je alleen met een dier moet fokken als je weet dat het verkoopbaar is, dat er vraag naar is en er niet een miljoen 'dezelfde' van zijn. Slechte en mindere zijn er al genoeg!
En fokken omdat je weet dat vrienden/kenissen ze willen. Tsja, laat ze eens kijken in een asiel o.i.d.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, want mijn verhaal is zo wel érg hard
IKbenEllen schreef:Het Bokt-fokprogramma!![]()
Wij vertellen wel hoe het moet.
IKbenEllen schreef:Het Bokt-fokprogramma!![]()
Wij vertellen wel hoe het moet.
IKbenEllen schreef:Als wij toch wereldleiders waren zag de wereld er een heel stuk mooier uit
The B-team
Es79 schreef:Een ongelukje kan altijd gebeuren natuurlijk!
Anna-Jelly schreef:Es79 schreef:Een ongelukje kan altijd gebeuren natuurlijk!
Mee eens!
Ben zelf geen jeej-leuk-nestje mens (mijn vriend wel, die wil met alles wel fokken haha), maar wilde met onze poes toch wachten tot ze krols was omdat ze als kitten zo ziek was geweest en flinke achterstand had opgelopen. Helaas helaas ontsnapt in de avond en dus de hele nacht gehad.. Nu zit ze vol.. Ze kunnen elk moment komen en heb ook geen baasjes voor ze. Als ik geen baasjes vind ben ik bang dat ik ze maar laat inslapen. Juist omdat er zoveel zijn, ikzelf niet meer wil en kan hebben. Vriendje had nog wel een oplossing verzuipen maar dat laat ik niet gebeuren..
Nouja zodra de kittens weg zijn word ze geholpen (net als onze andere kat) en heb ik ook geen last meer van dit "gezeik".
IKbenEllen schreef:Leuke vriend, wil alles fokken en restant verzuipen
IKbenEllen schreef:Hoop niet dat ze al aan kinderen denkt...