Jack Russel aangevallen - overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Re: Jack Russel aangevallen door stafford SCHOKKENDE FOTO'S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:43

katiavl schreef:
Vraag me echt af wat hij gebruikt heeft dan.

Spiritus in de bloedbaan spuiten is ook dodelijk, geloof ik.

Sim0ne

Re: Jack Russel aangevallen - overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:44

Wat dan ook in de bloedbaan spuiten lijkt me redelijk dodelijk, (behalve medicijnen, en dan nog alleen in de juiste dosis).... Lijkt me echt er wel extreem pijnlijk voor het dier om zonder verdoving te sterven

Heel veel sterkte ermee iig!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:47

Ja, benzine lijkt mee hetzelfde verhaal, of gasolie..
Is ook wel aanwezig op een boerenbedrijf..

In ieder geval heel veel sterkte, vind het nniet heel netjes van je schoonvader

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:48

hij is geen boer Lachen maar goed laten we het gewoon laten, uiteindelijk zullen we nooit weten wat er gebeurd is. En voor haar is het ook niet prettig Lachen

pasjefHT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:52

wat erg zeg!! verschrikkelijk om dat mee te maken...

(ik heb niet alle 14 paginas gelezen dus weet niet hoe het zit met die stafford)

maar als een volwassen(grote) hond een kleine of /jonge hond aanvalt loopt er een streep door,en mogen ze wel uitkijken met dat beest dat het dadelijk geen klein kind is dat hij aanvliegt.

en als die arme JR mijn hond was geweest had ik de eigenaar van de staff voor het gerecht gesleept en waren ze nog niet klaar met mij

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 12:14

Heel veel sterkte in ieder geval! Het is al erg genoeg dat het beestje het niet gehaald heeft! Ach gut

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 12:32

Ow wat erg. Dat Pepper zo aan haar einde heeft moeten komen.
Heel veel sterkte gewenst!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 12:37

hou nou op over benzine enzo krijg er zelf kippevel van en word er beroerd van Verdrietig
echt sneu allemaal..
zijwil er niet teveel over horen, en dat kan ik me eigen voorstellen ook!!
Meis heel veel sterkte!! je hond heeft ondanks dit een leuk leven gehad ik denk dat daar geen twijfel over is, onthou dr hoe ze was.!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:10

_June schreef:
Jawel, maar er wordt vooral gevraagd hoe hij Pepper heeft afgemaakt.
En dat weet ik niet. Hij heeft tegen mijn vriend gezegt dat hij d'r een spuitje heeft gegeven.
Maar wat daar dan in zat weet ik niet en de kans dat ie d'r heeft afgeschoten is ook aanwezig.
Hij is geen dierenarts/boer of wat dan ook die zulke dingen in huis heeft. Hij denkt gewoon
heel anders over dieren dan mij en de meeste hier. Ik denk dat ie d'r gewoon een overdosis (paarden)verdoving heeft gegeven. Volgens mij het enige dodelijke wat hij heeft.

Ik vind het iig walgelijk, kan em wel schieten en wil er even niet over nadenken. En voor de overige vragen moeten mensen maar een PBtje sturen Lachen

Ik denk dat hij het anders heeft gedaan en geen overdosis of wat dan ook
Het is echt oneerlijk wat het hondje is overkomen
En waarom heeft hij haar dood gemaakt, kon het niet weer beter worden dan

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:12

Wat afschuwelijk! Ik was een meelezer met het topic..
Dat ze zo aan haar einde moest komen.. Triest!
Sterkte.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 16:59

ik heb ook dit topic gevolgd..wat verschrikkelijk...

Aan de ene kant snap ik wel dat je schoonvader haar uit haar lijden wilde verlossen, maar hji had gewoon naar een dierenarts moeten gaan. Heel veel sterkte voor jou!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 18:16

Jammer dat Pepper het uiteindelijk niet gehaald heeft!!
Ook jammer dat het zo moest lopen!

Sterkte meid! Ach gut

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:38

Heel veel sterkte het is nooit leuk een dier te verliezen en dan helemaal niet op deze manier. Mijn bordeauxdog is vorig jaar gepakt door 2 boerboels en een bull mastiff en was er ook vreslijk aantoe. De boerboel en bull mastiff was van de huurder van ons huis en 1 boerboel was van onszelf en de bull mastiff teef is begonnen waarna de rest erboven op gedoken is. Hij had een gat in zijn borst waarbij je zo bij hem naar binnen keek ze oor hing eraf en hij was totaal in shock. Waarom de andere hem gepakt hebben is niet bekend want hij is namelijk en onderdanig en bang voor andere honden die dominanter zijn. Zijn mazzel is geweest dat hij achter de sloot in is gerent zodat de huurder haar honden kon pakken. Hij heeft toen ook 4 drains in ze lichaam gehad omdat hij hele bollen met viezigheid in ze buik had. Wij hebben ook geen aangifte gedaan en onze huurder heeft ook niets aangeboden dus mn vader heeft toen zelf alles betaald. Gelukkig heeft die van mij het wel gehaald maar kan me voorstellen dat je je behoorlijk kl.te voelt. Heel veel sterkte met alles vind het echt sneu dat het zo af moest lopen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:38

Moderatoropmerking:
Ik geloof niet dat iemand er mee op schiet als we gaan speculeren hoe Pepper aan haar einde gekomen is... Vooral June niet. Misschien komt ze er nog achter wat er gebeurd is, misschien niet. Dat is aan haar om dat te melden. Dus aub speculaties over het hoe en het wat achterwege laten. Bedankt voor de medewerking!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:48

Hey June ik vind het erg spijtig voor het hondje! Het was ook echt zo'n lelijke wond...
Mijn kat is gisteren na 2 dagen spoorloos te zijn thuisgekomen met een vreselijk abces op haar pootje. Ze is al 12 en de veearts was bang dat ze de verdoving niet te boven zou komen. Ze heeft erg lang geslapen maar leek daarnet eindelijk wat levendiger. Ik begrijp iig je zorgen. Veel sterkte met dit verlies!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 00:54

June, ik kan me voorstellen dat je hier liever een slotje op ziet, en dat je er nu even geen oren naar hebt om al onze reacties door te lezen, maar ik hoop dat je dit alsnog leest: ik wens je heel, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, en ik hoop dat je tzt dit allemaal een plekje kunt geven.

Koester de herinneringen....en nogmaals sterkte!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 08:34

Rare wending opeens..Ik vind het zielig voor het beestje en voor jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:08

ook ik volgde dit topic, en ik vind het walgelijk te moeten lezen dat Pepper aan haar einde is gekomen.
Wil jou alle sterkte wensen,en je vriend ook,want ik mag aannemen dat hij Pepper ook erg mist.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:18

Pepper was van je vriend schreef je. Hij woonde nog thuis. In feite hád zijn vader hem dus even moeten bellen wat er moest gebeuren op dat moment.

Hoe denkt je vriend er eigenlijk over. Het feit dat jullie niks ondernemen tegen de eigenaren van de aanvallende hond én niets ondernemen tegen zijn vader vind ik vreemd. Of beleef jij de dingen anders dan je vriend?

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 08:51

Veel sterkte mandy!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 10:14

sterkte

maar die honden zijn niet verboden
als ze papieren hebben
want mijn nicht heeft er ook 1 met papieren en als ze aangehouden word en ze heeft ze niet mee word hij afgemaakt maar als je kunt bewijzen dat hij papierenheeft dan is het goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:31

Heel erg vel sterkte met dit verlies! Mss is het wel beter zo, was ook zn akelige wond!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:42

Jeetje! Ik wilde lezen of het al beter ging en nu dit. Nou ik weet niet of het gebruikelijk is bij dieren, maar toch: Gecondoleerd!

En sterkte!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:45

Heb het topic niet gelezen, word al misselijk van deze pagina...maar wil toch even condoleren met het overlijden van de JR..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 10:56

June, sterkte. Ik snap wel dat je geen tekst en uitleg wilt geven. Het is gebeurd, niet meer terug te draaien. Jouw niets te verwijten. Nu alles in geuren en kleuren te moeten gaan navragen en neer te moeten gaan schrijven om mensen hun nieuwsgierigheid te bevredigen vind ik ook niet nodig.

Het is gedaan, heel rot. Denk maar aan hem zonder dit alles. Heb ook een jack en moet er niet aan denken dit mee te moeten maken.

Jammer zo een schoonpa. Ken genoeg boeren die in dit geval dus wel een DA laten komen. Niet op zo een manier met dieren omgaan. Maar ook daar kun je niets aan veranderen.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mijn jack ook niet met andere honden vertrouw,dus hij loopt gewoon nooit los, alleen bij ons thuis. Bij stal wacht hij in de auto totdat we naar de bossen gaan. Daarom snap ik die eigenaren van die stafford niet.