Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nalatjuh schreef:wat een leukerds zeg, het is dat ik al een halve dierentuin heb thuis, maar anders. . . . echt onwijs leuk om te zien hoe snel die beesjes zich ontwikkelen.
maar had een vraagje (misschien een domme vraag). . . maar waarom zijn mannetjes minder "geliefd" dan vrouwtjes?
bij een hond/paard heeft elk geslacht duidelijk zijn voor en nadelen, hoe zit dat dan bij een muis ?? (beetje aparte vergelijking misschien,
heb echt 0,0 verstand van muizen)
Yessy schreef:Is nu dat lichte nest (heet dat nest?) met die vrouwtjes? Ik dacht namelijk dat je alleen de niet geliefde mannetjes (die met standaard kleurtjes) als voedsel zou gebruiken? En die zwarte was toch bijzonder of mis ik nu iets?
Globetje schreef:Ach wat schattig, hebben alle duifgrijs tan muisjes ook rooie oogjes? Of heeft het niks met elkaar te maken?
Shanna schreef:a gos!!! wij hebben die wumpjes die op pagina 1 staan een keer aan de kippen gevoert, de katten wouden ze niet
Ashkerlon schreef:Shanna schreef:a gos!!! wij hebben die wumpjes die op pagina 1 staan een keer aan de kippen gevoert, de katten wouden ze niet
aan de kippen![]()
Ik veronderstel (en hoop) dat je ze toch eerst gedood hebt voor je dat gedaan hebt... lijkt me niet echt leuk anders