Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miemserik schreef:heel leuk voor die katte maar zo'n ding zou ik neit in mijn huis willen hebben
Yumalover schreef:Dat vind ik er wel goed uitzien maar je ziet ook wel katten die de heledag maar wat in huis zitten die niks hebben en dat vind ik dus echt niks
Faas schreef:Desiree schreef:Het geboortecijfer staat laag je. .MAar de politieke partijen gaan nu mikken op gezinnen en belonen als je maar veel kinderen bij elkaar fokt. Ik hoop dat de mensen er niet in trappen. De andere reden die jij kunt bedenken speelt uiteraard ook mee hoor.![]()
Verder zitten we dus redelijk op 1 lijn begrijp ik.
Echt? Maar is dat niet vooral het CDA? Met ons aller daadkrachtig Balkellendetje?
Miemserik schreef:Maarja allemaal leuk en aardig die krabpalen maar ik denk dat een kat toch ook wel eens een frisse neus wilt halen buite ookal heeft ie zo'n gigantische krabpaal, maarja waar bemoei ik me eigenlijk mee ik heb egen katten kan ze ook niet nemen want ik ben er allergisch voorvind ze uiteraar heus wel heel lief
Faas schreef:Miemserik schreef:Maarja allemaal leuk en aardig die krabpalen maar ik denk dat een kat toch ook wel eens een frisse neus wilt halen buite ookal heeft ie zo'n gigantische krabpaal, maarja waar bemoei ik me eigenlijk mee ik heb egen katten kan ze ook niet nemen want ik ben er allergisch voorvind ze uiteraar heus wel heel lief
Lees dan toch eens even terug. De meesten van ons hebben een BUITENREN. Die van mij moet nog gebouwd worden. Wordt 12 x 6. En dat is flink riant hoor.
Faas schreef:En dan hebben we het nog niet over een doos die binnenkomt en echt even een paar uur geinspecteerd moet worden. Ok, ik geef toe mijn huis ziet er niet uit, maar mijn katten hebben het prima naar hun zin. Sliepen ze maar eens wat meer. En als ze slapen hebben er minstens drie ons bed daarvoor uitgekozen.
silvana schreef:
een paardendeken mee naar huis is ook altijd goed voor een hoop lol.
ShannaY schreef:Faas schreef:En dan hebben we het nog niet over een doos die binnenkomt en echt even een paar uur geinspecteerd moet worden. Ok, ik geef toe mijn huis ziet er niet uit, maar mijn katten hebben het prima naar hun zin. Sliepen ze maar eens wat meer. En als ze slapen hebben er minstens drie ons bed daarvoor uitgekozen.
Nee dat doen buitenkatten niet
silvana schreef:
een paardendeken mee naar huis is ook altijd goed voor een hoop lol.
ShannaY schreef:Nee dat doen buitenkatten niet
Miemserik schreef:sorry hoor had geen zin om 28473829 bladzijdes te gaan lezen
Desiree schreef:ShannaY schreef:Nee dat doen buitenkatten niet
Krijgen ze ook vast de gelegenheid niet voor.