Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:53

NathalieW schreef:
Jaaaaa dat is het helemaal! godsamme zijn jullie zo achterlijk?

Zeg, even dimmen hoor, dit zijn geen normale reacties!!! Laten we niet vergeten dat jij een topic gestart ben van hoe slecht je het wel niet had met het wegdoen van je hond vanwege een vakantie.....Dat de rest van bokt er dan razendsnel achterkomt dat je tien dagen ervoor een pup in huis hebt gekregen, al een hond had, dus dat dat er ineens drie waren, en er maar twee mee mochten op vakantie....Ja dat is natuurlijk heel vervelend, maar dat had je zelf wel kunnen bedenken hoor! Lekker doordacht noem ik het niet maar goed. En dan laat ik het verhaal van al die pony's maar even achterwege!

Had zo'n grote mond tegen je ouders gehad toen ze besloten de oudste de deur uit te doen omdat er zoooooo'n leuk lief klein pupje bij kwam! Daar had je hond nog iets aan gehad misschien!!!!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:54

gadverdamme! weet je waar ik van walg? van mensen zoals jij nathalieW-geval!
Vind je het gek dat we zo reageren, als jij zo'n zielig verhaal op Bokt zet! En het sarcasme druipt ervan af in de 1e post!
Jij vind dat wij achterlijk reageren?! tss.. verbeter de wereld en begin bij jezelf meid!

Overtuig ons dan eens met een goede reden waarom wij medelijden met jou zouden hebben. Denk dat je daar heel lang over na moet denken

En wat gaan jullie dan doen met die chihuahua als jullie volgend jaar weer op vakantie gaan?! gadverr.. dit vind ik echt te ziek voor woorden

[edit] weet je wat ik van zulke topics vind? Boktverne*kerij!
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 07-08-05 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:54

NathalieW schreef:
Jaaaaa dat is het helemaal! godsamme zijn jullie zo achterlijk?

Ik denk eerder dat JIJ de achterlijke hier bent. Maar dat zal je wel niet snappen.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:56

Naja ik vind het een beetje gemeen met zn alle op de TS. Ze had ook dat beest aan een boom vast kunnen binden. Ik zou het zelf dus noooit doen! Daar denk je over na bij een hond nemen. (daarom hebben wij er ook geen )

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:57

ssimone schreef:
Naat, je weet dat ik het altijd met je eens ben sgat (K)

Dus als Nathalie zegt; je bent een g*re sl*t, dan zeg jij;
''Ja Nathalie, natuurlijk Nathalie, je hebt gelijk Nathalie!''

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:58

Pff... iedere keer als ik dit topic lees denk ik: "had die hond maar bij mij gebracht." Dan had ie i.i.g. een goed leven gehad en hij was zeker niet na 8 jaar afgedankt omdat je zonodig een Chihuahua pup moest hebben of zonodig op vakantie

Wanneer gaan mensen eens nadenken voor ze een huisdier aanschaffen?

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:58

ushi schreef:
Naja ik vind het een beetje gemeen met zn alle op de TS. Ze had ook dat beest aan een boom vast kunnen binden. Ik zou het zelf dus noooit doen! Daar denk je over na bij een hond nemen. (daarom hebben wij er ook geen )

Als ze hem aan de boom bind,krijgt ze er geen geld voor.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:59

Amethyst schreef:
Pff... iedere keer als ik dit topic lees denk ik: "had die hond maar bij mij gebracht." Dan had ie i.i.g. een goed leven gehad en hij was zeker niet na 8 jaar afgedankt omdat je zonodig een Chihuahua pup moest hebben of zonodig op vakantie

Wanneer gaan mensen eens nadenken voor ze een huisdier aanschaffen?

Zulke mensen als haar kunnen dat niet. Dat blijkt wel weer

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:59

ushi schreef:

Snap dat het zo op je overkomt, maar dit heeft ze zelf uitgelokt! Daar kunnen wij niks aan doen. En dan nog een bericht typen van dat ze de pup zoooooooo graag wilden hebben, dan moest er dus blijkbaar een ouwegie het veld ruimen???? Dit gaat er bij niemand in, hoe je het verhaal ook in elkaar probeert te draaien, dat klopt gewoon nooit! Begin niet aan een dier als je er niet je hele leven voor kan zorgen (rare uitzonderingen daar gelaten), zo'n dier is afhankelijk van je!

En ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat er mensen zijn die na acht jaar !!! een hond te hebben gehad, deze zonder blikken of blozen wegdoen ivm een pup! Maar ze zijn er hoor, daarom heeft mijn vriendin een tienjarige hond uit het asiel, afgestaan door mensen met de pup op de arm!!!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:01

Ik geloof dat Sissy voor niks weg is gegaan, ik denk eerder dat ze deze constructie hebben bedacht om zich achter het excuus dat ze bij geweldige mensen terecht komt te verschuilen... Nu hebben ze het geweldig goed gedaan en kunnen ze zich nog in de ogen kijken.

justineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:06

ik kom nie in haar profieeel is weg

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:08

Fairie schreef:
Volgende week gaan wij voor een paar weken op vakantie naar China, maar het appartement wat wij hebben is maar voor 4 personen.
Daarom hebben we mijn broertje van 12 ter adoptie af gestaan, hij krijgt het vast goed bij zijn nieuwe thuis

Meid meid toch, en wij allemaal hopen dat je niet zo als je ouders bent. Blijkbaar is dat wel het geval.

Dieren zijn geen voorwerpen die je zonder pardon kunt slijten, en waar je vervolgens gewoon een vervanging voor zoekt.
Een hond, die 8 jaar bij jullie is, vertrouwd jullie. Die doe je dan toch niet zo maar weg? Daarbij is het al helemaal belachelijk dat je dan een nieuwe pup koopt. Of dat je daar nou de oudere hond voor weg doet omdat je die graag wilt hebben, of omdat die pup toevallig op je pad kwam, beide rond uit schandalig.

Misschien moet je maar eens nagaan of jij (en je gezin) wel dieren kunnen hebben, onderhouden en houden (niet zo weer weg doen)

In 1,5 jaar tijd 4 paarden en pony's verslijten vind ik niet echt normaal.
Vooral niet als je bekijkt waarom je ze weer weg hebt gedaan. Ik neem aan dat jij wilt springen, en wedstrijden wilt rijden?
Het dier zal dus moeten kunnen galoperen. DRAVERS zijn niet zo'n beste galopeerders. Had je kunnen weten. Vermoedelijk springt hij dus ook niet al te best.

Nog veel triester vind ik de manier waarop je hier reageert. Eerst probeert iedereen het nog een beetje voor je netjes te houden omdat het besluit waarschijnlijk is genomen door je ouder(s) maar vervolgens ga je daar hard tegen in door te schreeuwen dat wij niet weten wat er in jouw hoofd afspeeld.

Meisje meisje, vertel ons eens, alsjeblieft, wat er in jouw hoofd afspeeld.
Hopelijk is het een _geldige_ reden om zo met dieren om te gaan.

hahahaha geweldig !

volgens mij heeft de ts het helemaal niet zo moeilijk en verdrietig, ze moet zelfs ontzettend lachen om ons !

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:08

Sylvia schreef:
Ik geloof dat Sissy voor niks weg is gegaan, ik denk eerder dat ze deze constructie hebben bedacht om zich achter het excuus dat ze bij geweldige mensen terecht komt te verschuilen... Nu hebben ze het geweldig goed gedaan en kunnen ze zich nog in de ogen kijken.

daar dacht ik ook gelijk aan. Volgens mij zijn ze nu ook heel trots op zichzelf dat ze zo gehandeld hebben. Hond was te oud --> eruit, Jonge hond in mini formaat --> erin.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:09

Sylvia schreef:

TS ! hoe zou jij je voelen in een geweldig kasteel van een huis van alle gemakken voorzien, veel rijkdom om je heen enz enz

Maar dan zonder je ouders, evt broertjes en zusjes, vrienden, bekenden om je heen.

In jouw ogen zou je dan heeeeel gelukkig moeten zijn want het ontbreekt je dan aan niets, toch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:09

Ik lees nu al een tijdje mee in dit topic.

NathalieW, ik zelf zou nóóit mijn hond wegdoen, omdat ik op vakantie ga. Dan maar geen vakantie...
Ik wil je niet zo hard beoordelen, want het zijn tenslotte je ouders die het besloten hebben en ik weet niet hoe jouw gezinssituatie is.

Maar als je er écht niets aan hebt gedaan, het allemaal hebt laten gebeuren... dan walg ik toch wel een beetje van je.
Misschien heeft die hond het nu dan wel beter

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:10

engeltjuh_15 schreef:

Zulke mensen als haar kunnen dat niet. Dat blijkt wel weer

Ja indd, zulke mensen zouden eigenlijk een dierenverbod moeten krijgen.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:10

mandy_b_s schreef:
Fairie schreef:
Volgende week gaan wij voor een paar weken op vakantie naar China, maar het appartement wat wij hebben is maar voor 4 personen.
Daarom hebben we mijn broertje van 12 ter adoptie af gestaan, hij krijgt het vast goed bij zijn nieuwe thuis

Meid meid toch, en wij allemaal hopen dat je niet zo als je ouders bent. Blijkbaar is dat wel het geval.

Dieren zijn geen voorwerpen die je zonder pardon kunt slijten, en waar je vervolgens gewoon een vervanging voor zoekt.
Een hond, die 8 jaar bij jullie is, vertrouwd jullie. Die doe je dan toch niet zo maar weg? Daarbij is het al helemaal belachelijk dat je dan een nieuwe pup koopt. Of dat je daar nou de oudere hond voor weg doet omdat je die graag wilt hebben, of omdat die pup toevallig op je pad kwam, beide rond uit schandalig.

Misschien moet je maar eens nagaan of jij (en je gezin) wel dieren kunnen hebben, onderhouden en houden (niet zo weer weg doen)

In 1,5 jaar tijd 4 paarden en pony's verslijten vind ik niet echt normaal.
Vooral niet als je bekijkt waarom je ze weer weg hebt gedaan. Ik neem aan dat jij wilt springen, en wedstrijden wilt rijden?
Het dier zal dus moeten kunnen galoperen. DRAVERS zijn niet zo'n beste galopeerders. Had je kunnen weten. Vermoedelijk springt hij dus ook niet al te best.

Nog veel triester vind ik de manier waarop je hier reageert. Eerst probeert iedereen het nog een beetje voor je netjes te houden omdat het besluit waarschijnlijk is genomen door je ouder(s) maar vervolgens ga je daar hard tegen in door te schreeuwen dat wij niet weten wat er in jouw hoofd afspeeld.

Meisje meisje, vertel ons eens, alsjeblieft, wat er in jouw hoofd afspeeld.
Hopelijk is het een _geldige_ reden om zo met dieren om te gaan.

hahahaha geweldig !

volgens mij heeft de ts het helemaal niet zo moeilijk en verdrietig, ze moet zelfs ontzettend lachen om ons !

Jaaahaaa !!! ze is er echt kapot van

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:14

Amethyst schreef:

Ja indd, zulke mensen zouden eigenlijk een dierenverbod moeten krijgen.
[/quote]

precies! Of die ouders van haar moesten haar eigenlijk afstaan! Zij is groter dan die hond dus als ze niet meeging, dan was er genoeg plek in auto!
Het blijkt maar weer dat deze hond toch niet zoveel waarde had, anders doe je je hond na 8 jaar lang te hebben niet weg..

[edit] typfout

Storm_inc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:20

Elk dier dat ik in huis heb, is op één of andere manier wel een vondelingetje, afgestaan omdat de eigenaars allergisch waren, een "cadeautje" voor een verjaardag, te veel werk, te dit, te dat, ... . Je kan de redenen zo gek nog niet bedenken of mensen doen hun beesten wel weg, als ze hen niet meer bevallen.
Mijn laatste aanwinst (en ja, je leest het goed, WINST) is mijn mini-shetlander. Een rotbeest, vanaf de eerste dag dat ik hem had (volgens de voormalige eigenaren was hij nochtans doodbraaf, achteraf bleek wel waarom hij zo dringend weg moest), inmiddels heb ik 2 jaar met hem afgezien, 2 jaar onder de blauwe plekken gestaan, en váák schrik gehad als ik in de wei moest zijn. En guess what? hij is het beste wat mij ooit overkomen is. Wij vormen een duo, hij gaat voor mij door het vuur, en ik voor hem. Ik zie hem doodgraag, en ik zal hem NOOIT, maar dan ook NOOIT inruilen voor een ander paard.
Ik ben 21 jaar, wil doodgraag een rijpaard, maar aangezien ik van thuis uit geen dieren mag houden bekostig ik alles zelf (en geloof mij, voor een hond, 3 konijnen en een pony lopen die kosten aardig op), dus op dit moment is er gewoon geen geld voor een paard. Iedereen raad me aan om die kleine te verkopen en een andere te nemen, maar daar is gewoon geen denken aan.
Mijn ouders vinden het ook niet fijn dat ik maar dieren blijf opvangen, en elke keer opnieuw zijn ze er razend voor, maar na een paar weken koelt dat wel weer, en als ze nu zien hoeveel plezier ik ondervind van mijn schatten, zijn ze zelfs helemaal vertederd. En tjah, het feit dat ik niet meekon naar Cuba met mijn ouders is pijnlijk, en heel even vraag je je af of het allemaal wel de moeite waard is, en of je niet liever op vakantie gegaan was. Maar dan zie je dat lieve hoofdje boven de staldeur kijken, geeft hij je een vrolijke hinnik omdat je er weer bent voor hem. Geloof mij, daar ken geen vakantie tegenop, echt niet.
Respect voor dieren is iets wat hoe langer hoe minder mensen in zich hebben. Een hond of kat wordt behandeld als een gsm, te oud, of een nieuwer model op de markt, en huppah, een nieuwe in huis. De oude doen we dan maar even weg, na een week of 2 ben je zelfs vergeten dat je die ooit gehad hebt. Zulke mensen doen mij

En oh ja, voor de TS: je moet niet denken dat er een carrière als Britney Spears of Paris Hilton voor jou is weggelegd nu je zo'n hippe handtassenhond in huis hebt, als later in de media uitlekt dat je zo met je dieren omgaat, is je imago naar de knoppen . (Voor zover dat nu nog niet is tenminste)

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:21

Wil wil onze lieve wite hond?
Wij gaan namelijk in september een weekendje weg.
En ohja we hebben ook nog 5 paarden in de aanbieding
anders hebben die een heel weekend geen eten :p

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:21

Storm_inc schreef:
Elk dier dat ik in huis heb, is op één of andere manier wel een vondelingetje, afgestaan omdat de eigenaars allergisch waren, een "cadeautje" voor een verjaardag, te veel werk, te dit, te dat, ... . Je kan de redenen zo gek nog niet bedenken of mensen doen hun beesten wel weg, als ze hen niet meer bevallen.
Mijn laatste aanwinst (en ja, je leest het goed, WINST) is mijn mini-shetlander. Een rotbeest, vanaf de eerste dag dat ik hem had (volgens de voormalige eigenaren was hij nochtans doodbraaf, achteraf bleek wel waarom hij zo dringend weg moest), inmiddels heb ik 2 jaar met hem afgezien, 2 jaar onder de blauwe plekken gestaan, en váák schrik gehad als ik in de wei moest zijn. En guess what? hij is het beste wat mij ooit overkomen is. Wij vormen een duo, hij gaat voor mij door het vuur, en ik voor hem. Ik zie hem doodgraag, en ik zal hem NOOIT, maar dan ook NOOIT inruilen voor een ander paard.
Ik ben 21 jaar, wil doodgraag een rijpaard, maar aangezien ik van thuis uit geen dieren mag houden bekostig ik alles zelf (en geloof mij, voor een hond, 3 konijnen en een pony lopen die kosten aardig op), dus op dit moment is er gewoon geen geld voor een paard. Iedereen raad me aan om die kleine te verkopen en een andere te nemen, maar daar is gewoon geen denken aan.
Mijn ouders vinden het ook niet fijn dat ik maar dieren blijf opvangen, en elke keer opnieuw zijn ze er razend voor, maar na een paar weken koelt dat wel weer, en als ze nu zien hoeveel plezier ik ondervind van mijn schatten, zijn ze zelfs helemaal vertederd. En tjah, het feit dat ik niet meekon naar Cuba met mijn ouders is pijnlijk, en heel even vraag je je af of het allemaal wel de moeite waard is, en of je niet liever op vakantie gegaan was. Maar dan zie je dat lieve hoofdje boven de staldeur kijken, geeft hij je een vrolijke hinnik omdat je er weer bent voor hem. Geloof mij, daar ken geen vakantie tegenop, echt niet.
Respect voor dieren is iets wat hoe langer hoe minder mensen in zich hebben. Een hond of kat wordt behandeld als een gsm, te oud, of een nieuwer model op de markt, en huppah, een nieuwe in huis. De oude doen we dan maar even weg, na een week of 2 ben je zelfs vergeten dat je die ooit gehad hebt. Zulke mensen doen mij

En oh ja, voor de TS: je moet niet denken dat er een carrière als Britney Spears of Paris Hilton voor jou is weggelegd nu je zo'n hippe handtassenhond in huis hebt, als later in de media uitlekt dat je zo met je dieren omgaat, is je imago naar de knoppen . (Voor zover dat nu nog niet is tenminste)

Prachtig gezegd! Ben het met je eens en van mensen zoals jij kunnen personen zoals nathalieW nog veel van leren

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:23

Dagie schreef:
Wil wil onze lieve wite hond?
Wij gaan namelijk in september een weekendje weg.
En ohja we hebben ook nog 5 paarden in de aanbieding
anders hebben die een heel weekend geen eten :p

O ja goed dat je me er aan help herinneren, ik ga ook een weekje weg en dus heb ik wat dieren in de aanbieding;

48 koeien, 1 konijn, 1 cavia, 1 paard, 4 kippen, enz. enz. enz.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:23

ssimone schreef:

viewtopic.php?f=88&t=448024&hilit=

Nou, met zó'n mentaliteit (en na lezen van je topic) wat mij betreft NOOIT.
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 07-08-05 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:30

Lisjah schreef:
ssimone schreef:

Pas maar op,straks gaat ze jou ook verkopen en dan een nieuwe kopen.

Verkopen? Nee hoor, ze 'houdt' van ssimone als van sissi, dus geeft haar weg.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 13:34

Haha BV