Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mik_beer schreef:Heb alles gelezen.
Mik_beer schreef:Jezus doe toch niet zo overdreven. Ga eens naar een asiel dan, ga daar eens kijken wat pas écht zielig is. Wees blij, dit beestje heeft een nieuw huis, waar die hartstikke gelukkig kan zijn.
Veertje1983 schreef:Mik_beer schreef:Jezus doe toch niet zo overdreven. Ga eens naar een asiel dan, ga daar eens kijken wat pas écht zielig is. Wees blij, dit beestje heeft een nieuw huis, waar die hartstikke gelukkig kan zijn.
Sorry?
Ik zielig?
Wat dacht je van NathalieW dan...
Zou jij je huisdier na 8 jaar weg doen?
Nou ik never nooit!
En trouwens, ik ben niet de enige die hier zo boos om word/werd...
Mik_beer schreef:Ja![]()
Maar kijk, je kunt je hier wel ongelooflijk over gaan opfokken, heeft toch geen zin. Wees blij dat ze 'm niet in een asiel hebben gestopt.
Wat betreft dat ouder gedoe, niet iedereen en alles heeft overal inspraak in. Ik weet er alles van. Dat zijn ook weer van die vooroordelen. "Had die hond dan gehouden ipv die andere." Dat zijn dingen die haar ouders waarschijnlijk regelen, daar kun je soms gewoon niet tegen in. (weet verder niet hoe dat bij haar is natuurlijk). Maar ik bedoel gewoon te zeggen dat niemand verder iets van de situatie af weet, waardoor je sommige dingen gewoon niet kunt zeggen.