Afstraffen??!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Afstraffen??!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:00

oja.................. als 4 mensen nee zeggen tien paginas lang...... en eentje ja............ dan zijn die 4 mensen koppig Haha! Haha! Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:13

tja meningen kunnen verschillen... Ik vind het verkeerd.. daar kun je lang en breed over doorgaan, maar mijn mening veranderd daarbij toch niet, en dat heb ik (inmiddels) 11 pagina's terug al een keer gezegd.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:52

er is hier helemaal niemand koppig. Wij hebben simpelweg een meningsverschil, dan is er echt niemand koppig hoor... ONze mening verandert ook niet en dat hebben wij (inmiddels) 11 pagina's terug al meerdere keren gezegd Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 06:36

tjah en toch gingen jullie door... niet ik... Clown ... (leuk he, dat laatste woord Slapen )

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 09:34

Stug aan je mening vast blijven houden wordt ook wel starheid genoemd en is bepaald geen handige eigenschap.

Ik heb heel vaak mijn mening bijgesteld, in de loop der jaren leer je en ik heb altijd heel veel geleerd van andere mensen en neem goede adviezen nog steeds graag ter harte.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:06

tja ... dat gebeurd me regelmatig hoor dat ik van mening verander... maar op dit punt zeker niet...

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:56

Shiloh schreef:
tja ... dat gebeurd me regelmatig hoor dat ik van mening verander... maar op dit punt zeker niet...

Shiloh schreef:
tjah en toch gingen jullie door... niet ik... Clown ... (leuk he, dat laatste woord Slapen )

Haha! Haha!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 18:58

Nou, mijn hond weet dondersgoed dat hij moet oppassen als hij wat ECHT verkeerds doet!
Hij komt dan wel uit het asiel en we weten zijn verleden niet.
maar dan nog geef ik hem een mep als hij iets doet waar ik helemaal niet van gediend ben!
Hij is mijn grootste vriend, hij beschermd me tegen alles (hihi zelfs mij ouders, broer ofzo mogen niks doen bij mij .. wat we altijd voor de grap doen. Dan gaat hij blaffen, grommen en springt tegen degene aan die aan mij komt Tong uitsteken)
Ik vind het een hele lieve hond! maar hij moet wel de grenzen weten. En alleen je stem verheffen bij een rottweiler is niet genoeg wat oooh wat is dat dier eigeneis Tong uitsteken
Hij krijgt ook genoeg beloning als hij iets WEL goed doet!! Haha!

En ik vind het niet erg als hij eens op zijn tijd op z'n nummer wordt gezet, want het is een nog redelijk jonge hond (2 jaar) en moet toch weten wat wel en niet mag (we hebben hem nu 1 jaar)