Zieke hond zonder diagnose

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Re: Zieke hond zonder diagnose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 18:40

Mooi gedaan Swift. Fijn dat jullie het nu goed hebben kunnen afsluiten. <3 <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 20:19

Swift schreef:
Dank je wel Little_ Gift voor alweer mooie woorden!
Vandaag liep ik met Finley door het bos, we vonden het beide nog steeds erg wennen zonder Nala ;( Maar het mooie was dat we bijna de hele wandeling omringd zijn door vlinders. Nou weet ik heus wel dat met deze zonnige dagen weer tevoorschijn komen maar dat er één om mij heen bleef cirkelen en eentje echt een heel stuk met Finley mee vloog voelde toch bijzonder.

Ik moet eerlijk zijn, ik geloof er eigenlijk wel in!
Zeker nadat in oktober 2023 mijn oudste Chihuahua heertje gestorven is en ik sindsdien elke wandeling met zijn 3 dametjes meerdere vlinders of roodborstjes tegen kom die met ons meevliegen of fladderen of rond ons heen hangen...

Het is echt op zo'n dusdanige manier dat je echt zou denken dat het een teken is en ik omarm het maar wat graag die houvast dat hij ons gewoon nog steeds vergezelt elke wandeling... Voor sommigen waarschijnlijk flauw maar voor mijzelf zo waardevol dat ik me daar echt aan vastklamp.

Ik begrijp je gevoel dus helemaal, sterker nog, ik groet hem ook gewoon als we weer eens zo'n vlindertje of roodborstje rond ons hebben en zeg dan heel gelukkig "dag Smurfietje, wat fijn dat je weer met ons mee gaat" en tegen zijn dametjes wijs ik ook altijd even op zijn aanwezigheid met "kijk eens wie hier is, onze Smurfietje komt hallo zeggen" <3

Het doet nog steeds verschrikkelijk veel pijn hem te moeten missen dus die kleine momentjes zijn mij heel waardevol en lak aan wat andere daarvan vinden hoor!
Dus volgens mij is wat je schrijft over jullie vlindertje op wandeling absoluut mogelijk!

Pauline

Re: Zieke hond zonder diagnose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-26 14:19

Heel veel sterkte met jullie verlies, wat een rollercoaster.