Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xoranlover schreef:
kiko schreef:Wat een leuke en mooie foto’s komen er voorbij.
Mij was verteld dat konijnen 9-12 jaar konden worden. Die van mijn zus is 12 geworden. Maar de dierenarts vertelde mij dat ze zelfs 15 konden worden dus ben benieuwd. Hij ziet er nog goed uit en is levendig. Scheelt misschien ook dat het een binnen konijn is. Hij heeft zijn eigen kamer want toen ik nog alleen was liep hij gewoon 24/7 los in huis. Maar nu we samenwonen en katten en een hond hebben gaat dat niet. Daarnaast zei de dierenarts ook dat het bijzonder was dat hij zo oud was met EC. Ik zei: probeer te voorkomen dat hij stress krijgt want dan speelt het weer op.

daantjuhhh schreef:Ik heb ook een slaap foto
Het begon zo:
[ Afbeelding ]
Lekker tegen baasje aan.
Uiteindelijk viel hij samen met zijn speeltje in slaap
[ Afbeelding ]

Jis_ schreef:Wat een snoepje kimmie, gaat Bella nu blijven?
Week 3, katten in de klimboom in de keuken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Doggies, die wat aandacht willen.
Nomi doet het goed, ze is 3 maanden bij ons en ik merk duidelijk verschil nu ze een maand op hartmedicatie zit. Ik hoor haar helemaal niet meer kuchen en heeft meer energie. Pijnstilling moest helaas wel weer wat omhoog. Hopelijk zijn over 2 maanden foto's van haar gewrichten en bot rechterschouder/bovenbeen (daar klopt iets niet) mogelijk.
[ Afbeelding ]

En mijn andere grote trots, mijn garnalenbakjes (en 1 slakken bakje) in de toekomst komen er nog 3 bij