Jullie vroegen om foto's? Ik heb even een paar gemaakt vanmiddag. Het zijn zulke heerlijke tevreden jongetjes

Joep is vandaag 1 maand oud

Dit gebeurt er als ik Joehoeepp roep

Kleine vriendjes
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snorkel1986 schreef:Helaas is trucs hier heen gegaan ( was vanmorgen helemaal koud ( ondanks dat ze gister echt top was even buiten geweest enz) kruik er nog weer bij gehad maar helaas..
Soms is het beter zo ( ze bleef ondanks vooruitgang kortademig en heeft dag er voor ook al 2x een dood beleven gehad)
snorkel1986 schreef:Helaas is trucs hier heen gegaan ( was vanmorgen helemaal koud ( ondanks dat ze gister echt top was even buiten geweest enz) kruik er nog weer bij gehad maar helaas..
Soms is het beter zo ( ze bleef ondanks vooruitgang kortademig en heeft dag er voor ook al 2x een dood beleven gehad)
Muronia schreef:Ja ik vind het zo lastig om te bepalen van zo, nu slaap je maar achter. Hij rekent er helemaal op dat ie naar binnen gaat. Stom maar ja, ik moet dat binnenkort toch maar eens doen.
Hij wordt 'n duveltje, zijn hoorntjes komen eraan