Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:De reden waarom veel fokkers moeders met kroost in beperkte ruimte opsluiten dan gebeurd dat continu gesleep niet. Geeft veel rust. Waarschijnlijk voor jullie nu te laat en nog eens fokken wordt hem bij haar natuurlijk niet maar stel jullie gaan ooit weer fokken neem het dan echt in overweging.
dierenfan schreef:De reden waarom veel fokkers moeders met kroost in beperkte ruimte opsluiten dan gebeurd dat continu gesleep niet. Geeft veel rust. Waarschijnlijk voor jullie nu te laat en nog eens fokken wordt hem bij haar natuurlijk niet maar stel jullie gaan ooit weer fokken neem het dan echt in overweging.
Lukasje schreef:Is dat het wondje van het slepen, of heeft ze dat net veroorzaakt door het wassen?
Ik denk dat Mientje heel erg van de wap is door de keizersnede en het overlijden van haar kittens. Ik denk dat we de impact daarvan op haar niet mogen onderschatten. In andere omstandigheden had ze zich mss totaal anders gedragen? Niet elke zwangerschap en bevalling loopt zo, gelukkig.
pmarena schreef:Iemand die al uren in huis zit, rustig op een bank zit te lezen en daarmee geen enkele bedreiging vormt, haar jong niet lastigvalt.... vanuit het niets zó te grazen nemen dat die in de badkamer moet gaan schuilen omdat ze anders half opgevroten wordt (door een huiskat!!) vind je normaal....?
Zoolgangster schreef:pmarena schreef:Iemand die al uren in huis zit, rustig op een bank zit te lezen en daarmee geen enkele bedreiging vormt, haar jong niet lastigvalt.... vanuit het niets zó te grazen nemen dat die in de badkamer moet gaan schuilen omdat ze anders half opgevroten wordt (door een huiskat!!) vind je normaal....?
Zoiets is mijn man overkomen, zó uit het niets. Poes sloeg bril van zijn gezicht om zijn ogen uit te krabben. Mijn man moest zijn onderarmen tegen zijn ogen houden, anders was hij nu blind geweest.
Poes kreeg enkele reis dierenarts. Oh ja, poes had geen nestje kittens "om te verdedigen". Er waren wel signalen vooraf: ze vloog bijna door de ramen als ze buiten een andere kat zag lopen.
Wat het niet meer fokken betreft: ik bedoel daarmee ook het kitten: ook niet mee fokken.
Marcella schreef:dierenfan schreef:De reden waarom veel fokkers moeders met kroost in beperkte ruimte opsluiten dan gebeurd dat continu gesleep niet. Geeft veel rust. Waarschijnlijk voor jullie nu te laat en nog eens fokken wordt hem bij haar natuurlijk niet maar stel jullie gaan ooit weer fokken neem het dan echt in overweging.
Je kan een hoop willen, maar als mama dat ook niet wil heb je als eigenaar pech.
Alexia heeft een pest hekel aan de ren.