Oudere (buiten) kater overnemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-25 06:35

Hannanas schreef:
Oeh die at mijn meisje ook graag. Ik heb twee geleden maanden dat nog kunnen bestellen.

Royal canin renal select zijn ook kussentjes.

Er zijn wel genoeg petsplace’s met in de winkel voorraad! Zie hun website. Zowel de 400 gram, 2 kilo en 4 kilo zakken.
Niet bij mij in de buurt anders had ik het gehaald voor je. Wellicht andere bokkers?

Royal Canin renal heb ik even opgezocht. Lijken inderdaad wel zelfde type brokjes maar zijn heel anders in samenstelling.
Afbeelding

Chantalla schreef:
Ik lees al een poosje mee en zie nu het issue van de brokjes.

Zijn het deze brokjes? https://www.petsplace.nl/royal-canin-ag ... maEALw_wcB
In Steenwijk hebben ze nog 4 zakken van 2kg. Als je wil, kan ik die morgen wel ophalen en dan naar je versturen.

Ja! Die zijn het inderdaad :j Ik stuur je even een PB!

Ik wil straks even de dierenarts bellen om te overleggen wat wijsheid is en welke alternatieven er zijn. Misschien hebben hun nog aanraders. Het lijkt erop dat hij vannacht wel iets van die Hills brokjes heeft gegeten, maar lang niet zoveel als dat hij normaal doet. Nog geen uitgebraakte brokjes gevonden gelukkig :o

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 09:11

Afbeelding
Ik vond dit terug online..je zou dus de 11+ kunnen proberen, nu ook in de aanbieding bij verschillende sites vanwege BF. De brokjes zijn iets veranderd maar nog steeds zacht meen ik.

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:22

Ehm brokjes in water laten weken? Dan worden ze ook zacht. Of gaat Boes dan ook in hongerstaking? :+

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:34

Er ligt inmiddels een voorraad brokjes voor Boes in mijn auto en dat gaat binnenkort die kant op :D
Afbeelding

Hannanas

Re: Oudere (buiten) kater overnemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:36

Super!

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-25 15:40

Wat lief en mooi voor Boes!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-25 15:45

Jaaaa ontzettend blij mee! :D
De dierenarts adviseerde om hem heel langzaam te laten overgaan op de brokjes van Hills. Dankzij bokker Chantalla hebben we daar weer genoeg Royal Canin brokjes voor :D Mocht hij er wel wat misselijk van worden of gaan braken, weer minder opbouwen en eventueel een hogere dosering sucralfaat voor de overgang geven.
Liever nu, nu hij nog enigszins fit is de overgang van voer doen, dan wanneer hij later toch minder wordt en het voer is echt op :o

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-25 15:48

Dwyne schreef:
[ Afbeelding ]
Ik vond dit terug online..je zou dus de 11+ kunnen proberen, nu ook in de aanbieding bij verschillende sites vanwege BF. De brokjes zijn iets veranderd maar nog steeds zacht meen ik.

Klopt, die zijn ervoor in de plaats gekomen. Had ze in de winkel in handen gehad maar deze zijn echt een stuk harder, helaas.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 00:48

Wat fijn Chantalla dat je dat hebt kunnen doen!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 09:04

Eline_S_S schreef:
Dwyne schreef:
[ Afbeelding ]

Klopt, die zijn ervoor in de plaats gekomen. Had ze in de winkel in handen gehad maar deze zijn echt een stuk harder, helaas.

He dat is balen, als je het zo leest zouden ze wel gemakkelijk worden gegeten en snel uit elkaar vallen. Gelukkig heb je al heel wat voorraad liggen zo te zien en hopelijk gaat het straks met de hills brokken ook goed. Het rare is dat de 4kg inmiddels via pet's place online wel weer te bestellen is.

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-25 11:19

Ah super lief dat dit zo kon!! Hopelijk kan hij zo goed overstappen

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-25 22:41

Zoals iemand anders al vroeg : kun je niet de brokjes weken of beetje bottenbouillon erover sprenkel en zodat ze iets zachter worden maar geen pap?