Nikass schreef:Zo dat zijn veel vragen tegelijk. De vraag is of ze allemaal in dit topic bediscussieerd moeten worden?
Ja ik maak me zeker druk om de dieren die dagelijks geslacht worden. Ga je nu vragen wat ik elke dag eet?
Ik heb wel een tegenvraag voor jou, Kimnie: waarom vangen we weeskindertjes op en laten we ze niet gewoon inslapen? Garantie op een leuk leven kunnen we ze niet geven, en ze merken er niets van.
Dat moet je anders zien.. waarom mensen die onvoorspelbaar zijn en al meerdere mensen hebben aangevallen en beschadigd weer vrij rond laten lopen?
Ik weet van een hond die mensen had gebeten en via een goede gedragstrainer werd herplaatst en daar was weer een bijtincident.
De oude eigenaar kreeg alle bagger over zich heen want als degene de hond had laten inslapen was er niet nog een incident.
Ik heb na een ernstig incident bij mij thuis de betreffende hond (echt met pijn in mijn hart) laten inslapen, was nog iemand die zei: ik wil haar wel.. nou voor geen goud want iedereen wist van het incident en ik ben en blijf dan verantwoordelijk wat er mee gaat gebeuren.
Hadden vroeger een kat die onze baby in de box aanviel, die was ook snel verdwenen.
Is wel naar bekende gegaan zonder kinderen maar die hebben haar weer weg gebracht omdat ze vreemden aanviel.