Voor het eerst cottage cheese, nou dat lust ie wel met kvv, botten bouillon, konijnenpoot, gemalen runderpens, wortel vlokken en wat gedroogd fruit.
black_kelpie
Geplaatst: 04-03-24 21:21
Cottage cheese wordt hier ook erg lekker gevonden Maar ik heb een behoorlijke stofzuiger (ze kan alleen wel heel erg kieskeurig zijn wat betreft de smaken kvv).
Ziet er goed uit! Wat is dat rode met die kleine “pitjes” erop?
black_kelpie
Geplaatst: 04-03-24 22:07
Dat is een groentenmix (de gezellige kleur komt van bieten) met bijenpollen
mavantos
Geplaatst: 04-03-24 22:40
Wat een onwijs leuke 'bakken' weer! Ik heb zelf even gesnuffeld bij ODE en Kwispel & Relax. Snel weer weggeklikt, veel te leuk allemaal
Ik ben binnenkort jarig, dus dan mag ik wat leuks shoppen van mezelf. Kwispel & Relax ziet hier enigszins in de buurt, dus misschien wel even live shoppen
De honden van Tribunals, Love_Mandy en Bo_Y kwamen bij mij de afgelopen dagen allemaal langs op Instagram, dus heb jullie allemaal gevolgd. Deels volgens mij zelfs herkenbaar aan de bakken Superleuk om jullie honden ook op andere momenten te zien Mochten er nog meer mensen insta voor de hond hebben, ons account is @elmothespoo, doe gerust een pb met jouw account
Hier vanavond weer Sodapup Honey pot & Flower pot en een Toppl. De borders hadden moeite met het laatste vlees in de Flower pot, ze drukken dat aan zegmaar. Vandaag kreeg de poedel die en ik was echt weer verbaasd over zijn intelligentie Hij zette zijn onderkaak er in, haakt die een soort van onder het vlees en haalt zo het aangedrukte vlees los. Zonder frustratie of moeilijkheden. Echt zo leuk om te zien
black_kelpie
Geplaatst: 04-03-24 23:49
Die potjes zijn ook zo gezellig Wat is dat ananasje?
Over slim gesproken, dit filmpje heb ik jaren geleden gemaakt. Ik ben niet zo snel bang dat iets haar niet lukt
Jeetje dat doet hij snel! Wolf heeft momenteel een theedoek met konijnenlong er in. Dat is meestal ook met 5 minuten gedaan, maar hij vindt het erg leuk
Hhilde
Geplaatst: 05-03-24 11:18
Haha, slimme Tallie!
Dat is ingevroren bone broth
Tribunals
Geplaatst: 05-03-24 11:23
Ipv hem uit de knoop te halen knaagt hij er een gat in. Als iets werkt, werkt het toch
Heel misschien zijn er al een UFO en woble spontaan in mijn winkelmandje gevallen en in huis XD
black_kelpie
Geplaatst: 05-03-24 20:02
mavantos schreef:
Wauw wat een mooie maaltijden!
Hier ook creatief bezig geweest. Gelukkig hebben we een goede afwasser voor al die lepeltjes die ik gebruikt
[ [url=m/zaKRDP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook Onyx binnen vandaag, ik ben fan Tallie ook wel geloof ik, ze heeft al wat dingen mogen samplen.
Century
Geplaatst: 05-03-24 20:31
Wat een prachtige dingen zie ik langskomen, echt kunstwerkjes! Ik heb ook een bestelling (van Zooplus) binnengekregen en gelijk wat geprobeerd, waaronder de veendrenkstof. Die is ook verdwenen, dus vast goedgekeurd.
black_kelpie
Geplaatst: 05-03-24 21:46
De haute cuisine hier vanavond
Kvv, cottage cheese, sprotjes, komkommer, gedroogde groenlipmossel, pindakaas blueberry/hemp, fruitmix, moringa poeder, pens topping. De gebruikelijke supplementen en de antibiotica zitten verstopt. Niet dat ze het anders niet eet, maar voor de foto
Dat het eten maken tegenwoordig een halve eeuw duurt daar vindt mevrouw wel van van