Sem_ schreef:Nou onze hond eet de Primadog brokjes bijna niet meer, het enige wat (soms) helpt is er een spelletje van maken en de brokjes te verstoppen. Dat wil ik best doen, maar niet altijd.![]()
Hebben jullie nog aanraders voor kieskeurige eters? Zelfs met zijn kauwsnacks wordt hij steeds kieskeuriger. Hij is laatst nog gecheckt door de dierenarts en alles zag er goed uit, op een oorontsteking na die nu behandeld is.
Tot nu toe hebben we deze brokken geprobeerd:
- Acana classic
- Dog Loves Gold original
- Darf vol bites regular koudgeperst (deze at hij wel graag, maar kreeg hij jeuk van)
- PrimaDog hert & kalkoen
Als pup kreeg hij Royal Canin labrador retriever pup brokken, die at hij altijd met smaak, maar het liefst voer ik iets "beters".
Vers hebben we de ruimte niet voor.
Nep labrador.
als ik zie wat je allemaal al gevoerd hebt zou ik gewoon even doorzetten. Het lijkt nu een spelletje te worden dat elke keer als die stopt met eten jij vanalles probeert en hij weer wat nieuws krijgt. Zolang die goed op gewicht is zou ik gewoon even doorzetten…. Mijn pups zijn ook geen goede eters maar ze krijgen vanzelf honger. En nu is het hele gedoe voorbij en eten ze elke keer keurig de bak leeg.