Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Newsflash: De wereld is groter dan enkel Nederland. Of maak je je enkel druk om zaken die binnen Nederlandse grenzen vallen? Want dan begrijp ik je bericht.Ailill schreef:Niet? Wat dan? Een toverstaf en poef, drie keer draaien en de staart is weg en de oren een stuk korter?
Nogmaals, het gebeurd in Nederland niet, want dat is verboden. Dierenartsen voeren dit dus ook niet uit.
Dus die toverstaf komt nergens aan te pas hier in Nederland
Mindim schreef:rien10 schreef:En ook daarin verschil 100% van mening met je. Ik vind het een absolute no-go.
Dat mag toch, net zoals iemand anders misschien een andere mening heeft, lang leve de vrije wereld
Jester_ schreef:Ik zou bijna denken dat jullie gewoon internettrollen zijn die de boel op lopen te naaien
Mindim schreef:Dat doe ik vanaf het eerste bericht, dus wat is precies je punt?Ailill schreef:Newsflash: De wereld is groter dan enkel Nederland. Of maak je je enkel druk om zaken die binnen Nederlandse grenzen vallen? Want dan begrijp ik je bericht.
Misschien topic even lezen, converseert iets gemakkelijker.
Mindim schreef:Ailill schreef:Niet? Wat dan? Een toverstaf en poef, drie keer draaien en de staart is weg en de oren een stuk korter?
Nogmaals, het gebeurd in Nederland niet, want dat is verboden. Dierenartsen voeren dit dus ook niet uit.
Dus die toverstaf komt nergens aan te pas hier in Nederland
Telpeva schreef:Maar dit is toch juist waar dit topic over is geopend, de ts heeft een hond gezien in NL waarbij ze twijfelde of het enkel tape was of dat de hond (blijkbaar recent lijkt mij) was gecoupeerd. Dus wel in NL, waar couperen verboden is.