Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Nou, ik vind een hond die uit het niets zijn baas aanvalt en blijft aanvallen wel een spoedgeval. Wie weet drukt er een grote hersentumor in zijn hersenen tegen vanalles aan. Afgezien van het aanvallen en de onbetrouwbaarheid, vind ik het niet bepaald diervriendelijk dat een hond dan nog maar 3 dagen moet wachten.
Jennyj01 schreef:slimmerik schreef:Snap TS niet dat ze maar een beetje aan blijft modderen met deze tijdbom. Direct naar DA om te kijken of de hond medische reden heeft om zo te reageren. Geen reden? Dan direct spuit erin.
Zo TS wordt niet alleen door de hond aangevallen zeg.
Citaat:“Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Franciscus van Assisi
Jennyj01 schreef:slimmerik schreef:Snap TS niet dat ze maar een beetje aan blijft modderen met deze tijdbom. Direct naar DA om te kijken of de hond medische reden heeft om zo te reageren. Geen reden? Dan direct spuit erin.
Zo TS wordt niet alleen door de hond aangevallen zeg.
Jennyj01 schreef:Misschien duidelijke taal maar de toon is van een 6 jarige. TS en haar vriend zijn dol op de hond en zitten erg met de situatie. Beetje meer empathie en respect voor de gevoelens van een ander lijkt me wel gepast.
slimmerik schreef:Jennyj01 schreef:Misschien duidelijke taal maar de toon is van een 6 jarige. TS en haar vriend zijn dol op de hond en zitten erg met de situatie. Beetje meer empathie en respect voor de gevoelens van een ander lijkt me wel gepast.
Hoezo? Nog nooit een 6-jarige over afmaken van een hond horen praten.....
TS is toch volwassen? Weet toch ook wat risico's van aanschaf van dit gekruiste ras kunnen zijn? Er wordt nu al heel wat pagina's gepamperd maar iedereen die verstand van honden heeft, weet hoe dit eindigt. Tenminste als je eerlijk naar de hond bent. Alle andere oplossingen zijn maar uitstel van executie. En natuurlijk hakt dit erin bij TS en partner..... Daar kan ik in meevoelen maar moet daarom de hond verder lijden?