Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Cardy schreef:We hebben wel aan sectie zitten denken en besproken met de dierenarts. Dan zou ze naar Utrecht gebracht moeten worden en daar zit wel een kostenplaatje aan. We hebben besloten dit niet te doen.
Buiten dat ik het belachelijk vind dat Utrecht daar geld voor rekent omdat het een opleidingsziekenhuis is zou het wel verstandig zijn om die kat te onderzoeken. Hij zou maar zo een rare bacterie kunnen hebben die hij met die aanval doorgegeven heeft.

Cardy schreef:janderegelaa schreef:Buiten dat ik het belachelijk vind dat Utrecht daar geld voor rekent omdat het een opleidingsziekenhuis is zou het wel verstandig zijn om die kat te onderzoeken. Hij zou maar zo een rare bacterie kunnen hebben die hij met die aanval doorgegeven heeft.
Vind ik ook hoor, belachelijk gewoon!
antje_vip schreef:Inslapen vind ik echt te ver gaan. Tenzij er serieuze medische redenen voor zijn. Mocht er uit onderzoek niets komen dan zou ik gewoon een nieuwe baas voor dr zoeken. Desnoods naar een asiel als je er per direct vanaf wil.
Sterkte voor je zusje! Die is flink toegetakeld zo te lezen.
Ayasha schreef:Dit is vast een lieve kat maar ze hoort imo niet in een asiel. Hoe erg het ook is, imo hoort deze kat te krijgen wat ze nu gaat krijgen: rust.