wat voor dier op kleine kamer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-15 21:29

:7 :7 ze zijn nog steeds de ren niet uitgesprongen/geklommen en komen zodra ik door de deur stap aan de tralies staan voor een aai dus t valt nog mee. waar voltigeer jij eigenlijk? :o

Eoweyn_x

Re: wat voor dier op kleine kamer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 08:45

Ik zei al, als ze halfwild zijn ga je dat wel merken. Maar ik denk eerder dat het gewone wildkleurtjes zijn van een onbekende ram, wild zou echt zo'n kleine kans zijn.

Nergens meer, dit was een paar jaar geleden

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:33

Hoe gaat het nu met de konijntjes TS?

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:35

Ik vind dat de konijntjes best goed zitten hoor. Het kan altijd beter, alles kan altijd beter maar als ze genoeg loslopen is er geen probleem.
Veel plezier met je konijntjes TS!
Ga je ook met ze trainen oid? :)

demy1911

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:14

Ik vind het er goed uitzien TS! De konijntjes zien er erg leuk uit, hoe gaat het nu met ze?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 00:11

het gaat nog steeds goed met ze, ze kunnen "stijgeren" en ben nu vooral aan het focussen op targeten om ze piano te laten spelen haha simpele deuntjes lukken al met ze. afgelopen dagen voor t eerst problemen met ze, was afgereist voor een dag naar t noorden maar bleek een bacterie te hebben opgelopen dus werd super ziek en kon 3 dagen niet terug naar huis... maar gelukkig hebben ze 3 waterflesjes 4 hooiruifen en 3 eetbakjes dus teon ik eindelijk naar huis on hadden ze nog meer dan genoeg :) als het langer had geduurd had ik mijn vader ze trouwens laten verzorgen hoor.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:19

Oei ik zou dat toch echt niet durven. 3 dagen is wel heel lang. Ze redden zich wel met het voer en water maar wat als er iets gebeurd? Je beseft dat je het risico loopt een dood konijn aan te treffen? Als ze stoppen met eten kan het in een dag gebeurd zijn met ze.
Ik heb ze ook wel vaker alleen gelaten als ik in het weekend naar huis ging maar dit was altijd maximaal 1 nachtje en daar voelde ik me al niet goed bij.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 10:32

Zwerte schreef:
Oei ik zou dat toch echt niet durven. 3 dagen is wel heel lang. Ze redden zich wel met het voer en water maar wat als er iets gebeurd? Je beseft dat je het risico loopt een dood konijn aan te treffen? Als ze stoppen met eten kan het in een dag gebeurd zijn met ze.
Ik heb ze ook wel vaker alleen gelaten als ik in het weekend naar huis ging maar dit was altijd maximaal 1 nachtje en daar voelde ik me al niet goed bij.

ik had mijn deur op slot ( helaas ) maar gordijnen open... zit zo'n rondloop om de verdiepingen dus buurmeisje heeft een paar x per dag naar binnen gekeken hoe t met ze stond. als het echt mis ging had ze de sleutel wel kunnen halen beneden maar ik had t liever ook niet zo.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:44

Oh ok dus niet echt 3 dagen zonder toezicht. Dat maakt de situatie imo al heel anders hoor!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 18:45

Zwerte schreef:
Oh ok dus niet echt 3 dagen zonder toezicht. Dat maakt de situatie imo al heel anders hoor!

nee, niet zonder toezicht maar wel zonde verzorging.. nou hou ik altijd alles volledig aangevuld dus dat scheelde.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 23:40

nog eens eventjes een update: tegenwoordig ben ik verhuist met mijn liefjes <3
ze leven overdag binnen omdat het dan buiten zo warm is en binnen heel koel en verder kunnen ze onbeperkt buiten lopen ( ze waren al ontsnapt hihi, 2x fluiten en ik had ze gelukkig terug )
ik heb nu een tuin van een 18m2 die ze altijd tot hun beschikking hebben met een overkapping van
8m2. en dan mijn kamer die de deur naar de tuin heeft.
ja, ze hebben volgensmij niets te klagen :) krijgen alle restjes van mijn kookkunsten en fruit, altijd genoeg hooi :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:59

Wat super zeg!

WinSel