Geryon schreef:Ik denk ook dat het geen groot probleem zou zijn. Sommige dierenartsen rekenen soms geen consult, anderen altijd, en dat in dezelfde praktijk (en ik ken twee praktijken en bij alle twee gaat het zo). Als dat geld zo nodig zou zijn, dan geloof ik niet dat sommigen uit begrip soms geen consult rekenen.
Daarbij verdient de baas van de praktijk waar wij steeds heen gaat, goed geld. Erg goed geld, laatst nog een extra huis laten bouwen
edit: nu had ik het niet over gratis praktijk, maar over lagere prijzen bij sommige praktijken
Ik geloof toch dat sommigen weinig kaas hebben gegeten van het ondernemerschap. Veel eigen bazen hebben geen pensioenvoorziening he. Als zij stoppen met werken, wanneer zij 65 zijn oid, dan stopt de geldstroom. Het is dus nogal logisch dat de beste man een tweede huis laat bouwen. Dit kan uiteindelijk verhuurd of verkocht worden zodat er weer geld vrij komt om na het met pensioen gaan van de leven.

Zelfs voor mijn kleine hamster die ik een paar weken geleden liet inslapen moest ik ook betalen om hem daar achter te laten.
toen hij moest inslapen,was wel bij een vreemde dierenarts de mijne was net op vakantie .Het ratje had ik voor 5 euro gekocht