Amandavd schreef:Hilde, dan mag je toch eens met voorbeelden doen, want ik zie mensen zoals Shadow, Air, Annelies, allemaal heel open en fijn reageren op de tegenargumenten die worden gegeven. Dus nu niet net doen of TS de gebeten hond is, want zij begon met opmerkingen als bord voor je jop. Zo'n opmerking is namelijk ook nutteloos, zeikerig en off topic. In een discussie moet het respect van twee kanten komen, ook als mensen niet in katzwijm vallen bij jouw mening maar een ander toegedaan zijn.
Ik vind oa Air ook zeer lacherig reageren en ik voel in haar berichten laagdunk tegenover de TS en alles wat er gepost wordt en wie het niet met CM eens is. Ook telkens het stukje flooding terug halen en verkeerd naast de methode van CM leggen is imo nutteloos. Ik vind algemeen gezien sowieso het stuk van Monique Bladder de moeite waard om te lezen, ze is toch een behoorlijk grote naam op hondengebied. Haar stukje is allesomvattend. Daarbij riep ik in mijn vorige berichtje juist op om te stoppen net bashen naar elkaar en gewoon verder te gaan met een normale discussie. En ik denk dat je me nog uit eerdere topics herinnerd, of zo, maar ik vind niet dat ik in dit topic respectloze of nare posts heb gedaan. Dat heb ik eerder wel gedaan en daar heb ik geen spijt van, maar daar heb ik de nodige bans wel om gehad dus ik reageer gewoon wat minder fel. Je kunt me nu de laatste zin van je post verwijten, maar dat slaat kant noch wal. Hoe dan ook, ik riep juist op om normaal te doen tegen elkaar en nu moet ik om dat te ondersteunen namen noemen en mezelf verdedigen, daar heb ik weinig trek in. Wat betreft deze offtopic discussie laat ik het bij dit bericht hierover.