BelleFleur schreef:Ik kan een zeur zijn maar vind dat mensen best mogen bedenken dat er, naast de regels, ook gewoon fatsoen bestaat. Dat is mijn mening, die hoef je niet te delen. Maar ik kan je wel zeggen dat ik een hond in een restaurant niet zou appreciëren. Is dat zo gebruikelijk in Nederland? Ik heb er hier zelden last van, hooguit een verwende chi in een tas.
als een hond mee mag waarom zou ik hem dan niet meeneemen??moet ik dan ook rekening houden met mijn parfum,want mss vinden mensen dat ook niet lekker ruiken,of houden mensen niet van spijkerbroeken,of van rode truien.....
echt sorry hoor,maar je kan niet met alles rekening gaan houden...mss moeten mensen die ergens gaan eten en absoluut geen hond willen zien tijdens het eten,maar vooraf even bellen of er honden binnen mogen ja/nee
moet eerlijk zeggen,dat ik mensen die roken in een restaurant onfatsoenlijker vind,als iemand die een hond meeneemt...
nu weet ik dat er inmiddels een rookverbod is,en ik moet eerlijk bekennen dat ik in geen 7 jaar meer uit eten ben geweest,maar de laatste keer dat wij ergens aten,zat er een tafel naast ons een familie die een soort record poging deed zoveel mogelijk sigaretten weg te roken aan tafel..en als niet roker is dát echt te smerig als je daarnaast zit te eten....
nah...laat mij dan maar gewoon mijn hond meenemen hoor

,wij deden altijd bellen of er een hond mee mocht en als dat geen probleem was,tja..dan ga ik geen problemen verzinnen wat een ander er wel niet van zou kunnen vinden...