Zie het topic voor de eerste keer... Ik ben niet zo snel onder de indruk van bloederige wondfoto's maar schrok wel bij je eerste foto. Wat een gat was dat zeg ! Wat mooi om te zien hoe het is genezen, dikke pluim voor beide dierenartsen en jullie verzorging
Wat een schatje en wat een vrolijk koppie! Verschrikkelijk die eerste foto's.... Dan denk je echt vanalles over die eigenaar van die andere hond.. Gelukkig gaat het zo goed!!
Het litteken van Sally, je ziet dat ook midden in het litteken nu wat haar gaat groeien. Al het haar wat eraf was en nu weer terug is voelt heel ruw/borstelig aan. 't Is net een varkentje, haha. Hoop dat het nog weer zo zacht wordt als haar "gewone" vacht.
goh wat is het mooi geworden! Tuurlijk is het jammer maar het is nog heel kort geleden.. wacht een jaartje en mag ik het dan nog eens zien? Ik vind het super hoe goed en hoe mooi het genezen is. Heeft ze er zelf nog beperkingen van? Zoals minder soepel zijn aan de andere kant of zo? want t was nogal een opening die heel wat vel nodig had van de andere kant. Ik blijf het echt een kunstwerk vinden van die franse arts echt waar.
wat fijn dat ze er toch zo goed uit gekomen is zeg! Dit mag je met recht een wonder noemen. Jeetje wat was dat kleintje toegetakeld zeg. Gelukkig gaat het zo goed met haar (ook geestelijk). misschien zou je op de kale plekken kunnen smeren met wonderolie/ castorolie. Het schijnt dat daar de haren van gaan groeien.. maar ach, wat haartjes meer of minder maakt niet uit! ze is er tenminste nog. Dat je nog maar heel lang van haar mag genieten!!
Ragdollcat
Geplaatst: 28-11-13 23:51
Wat een ontzettende lieve mooie fotos van Sally en de kat.
wat is de wond mooi genezen zeg.
franka75
Geplaatst: 30-11-13 02:45
Zo hee jeetje wat heeft ze een geluk gehad dat het zo mooi geworden is, hoe is ze nu zelf bij andere honden?
WOW die was gegrepen zeg! Maar top hoe ze herstelt, echt knap. Heb ook dit soort ervaringen (niet van een beet maar wel grote wonden) met ons hondje, ze zijn zó ongelooflijk sterk...