De filmpjes zijn met mijn telefoon gemaakt. Met mijn camera zijn ze helaas niet gelukt, het was toch iets te donker... Foto's van jou zijn stukken beter, maar ik heb er wel een paar leuke bij zitten.
amy_leftover
Geplaatst: 12-08-13 21:02
Ze zijn te schattig! leuk nu ze beginnen te lopen en spelen
marjank1987
Geplaatst: 12-08-13 21:07
Heerlijke filmpjes en foto`s. Ik vind Aslan tot nu toe helemaal geweldig. @ Agossie: Nogmaals gefeliciteerd met je keuze!
Qua karakter past Annepiet echt bij mij. Rustig hondje, maar wel geïnteresseerd. Superlief!! Als ze maar een beetje op haar moeder gaat lijken, ben ik een trotse hondeneigenaar!
Ja Annepiet gaat denk ik wel passen. Amber is meer zo'n "hier ben ik, aan de kant allemaal".
Ja Alf is hier ook de favoriet en ben ergens wel blij dat hij is gereserveerd en ik niet in de verleiding ga komen want kon wel eens moeilijk worden. Maar nog een jonge hond word teveel van het goede.
Wilawander maakt steeds van die prachtige foto's van de puppy's, maar ik heb maandag ook de kans gehad en gegrepen!! Omdat het er wel veel zijn ineens, heb ik ze in een eigen topic gezet: [BB-ITP] Mijn nieuwe aanwinst: Puppy Annepiet Er komen ook nog foto's van mama bij. Wat een waanzinnig lieve en leuke hond! Geweldig karakter en ik hoop van harte dat Annepiet dat erft.
Achteraf was het juist mijn vader die niet overgehaald hoefde te worden! Mijn pa is helemaal enthousiast en we gaan kijken of hij (met z'n 75 jaren) nog iets kan gaan doen met de hond, qua training. Ik vind dat een fantastische bijkomstigheid dat ik dit met mijn vader samen kan gaan doen!
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-13 00:33
Flyer gemaakt voor uitleg voor Degeneratieve Myelopathie.
En onze folder is klaar.
marjank1987
Geplaatst: 14-08-13 00:35
Ziet er goed uit Wilawander! En wat een prachtige honden heb je toch.
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-13 00:39
Dank je wel .Ja de nieuwe baasjes krijgen een hoop mee haha