Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:vandaar dat ik mijn kat niet uit mijn tuin laat gaan.
Overigens gebeurd dit helaas vaker. Een vriendin was ooit haar hond kwijt. In 3 dagen tijd kregen ze 3x telefoon dat hij daar en daar dood lag langs de kant van de weg. Hun elke keer met angst en beven naar die plaats en niets vinden. Toen alle briefjes veranderd en het nummer van amivedi er onder gezet en van de dierenambulance. Uiteindelijk is hij levend terug thuis gebracht![]()
Ik geef niets om kattenstront maar die overal zeikende (niet gecastreerde) katers van andere mensen die hier alles goor sproeien buiten en in de schuur waar een open hekwerk voor zit vind ik afschuwelijk!!!!!!!!!
xSlvna schreef:IMJ schreef:Maar het gaat hier niet om een wilde kat.. Het gaat om ts haar kat..
Die altijd binnen zit en een keer ontsnapt is...
schijterd anneliesdj schreef:Echt niet alle katers zijn wild hoor, die horen echt wel ergens alleen komen maar eens in de 3 dagen thuis, baasje denkt dat ze lekker muisjes vangen dus wat is het probleem.
.
), maar het poepen is alweer even geleden.
.TeckTonie schreef:Wat een vreselijk verhaal over je hond!
De meeste katers zijn wild, denk dus niet dat die van mensen zijn die komen sproeien..
Urielle schreef:Ojajoh schreef:deksel op de zandbak bij een openbare zandbak ......ja....logica...
Je hoeft niet zo neerbuigend te doen, ik dacht de zandbak in je eigen tuin.
Een openbare zandbak mogen mijn kinderen toch al niet in spelen, zit zoveel rotzooi in dat die paar kattendrollen er bij verbleken en ook nog kans op gevaarlijk spul als spuiten...
) . Dan kan ik me dus niet meer druk maken over een kattendrol. Maar mijn kinderen gaan dus echt niet spelen in een openbare zandbak he, doen ze maar mooi op school (met deksel) of thuis (schelp).
.
).