Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar zijn idd tijden niet te zien en blijk dan ineens aan het fokken te zijn geslagen ergens achter een steen (zoals bij mij, had ze al een maand kwijt)
maar heb ook speciaal gekozen voor een sponsfilter omdat die het veiligste is voor garnalen. De barbeeltjes zijn echt leuk en hyper maar de garnalen geven er weinig om. Heb voor die gekozen omdat de regenboogjes een beetje prijzig waren voor 10
eerst kijken of ik het een beetje goed kan houden zo want dit zijn mn eerste tropische visjes
stomme mini garnalen.... 
Sappos schreef:Jawel toen het aquarium bijna droog stond heeft ie een paar uur op 23 gestaan, ik zeg paar uur heb geen idee hoe lang. Heb m nu op 30 staan en de temp zit op 23 dus hopelijk is dat goed. Alle barbeeltjes doen het iig nog en de garnalen hopsen blij over de bodem

Sappos schreef:Jawel toen het aquarium bijna droog stond heeft ie een paar uur op 23 gestaan, ik zeg paar uur heb geen idee hoe lang. Heb m nu op 30 staan en de temp zit op 23 dus hopelijk is dat goed. Alle barbeeltjes doen het iig nog en de garnalen hopsen blij over de bodem