Pitbull grijpt 5 agenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Carliijn

Re: Pitbull grijpt 5 agenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 17:33

Ah joh ik heb de stress nu ook uit mijn koppie. Als we samen helder zijn komen daar haast goede ideeën uit :D

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 17:41

Beest deed zijn werk! Kwam op voor de bescherming van zijn baas of de spullen van zijn baas ,huis of hoe je het ook ziet.
Word omdat hij zijn eigen terrein verdedigde dood geschoten!?
Wat denkt de politie nu, dat een hond een uniform herkend??
Stel, deze 5 "politie" mensen waren inbrekers geweest, en de hond had aangevallen........
Ik heb 2 herders en ze komen bij mij wel binnen om in te breken, maar nooit meer buiten!
Politie werkt zelf ook met honden! sowieso dus een hele domme fout om een huis in te gaan waar een hond zit, die hoogst waarschijnlijk dus ook de inbreker, ontvoerder had gepakt!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:10

Dat doen ze voorlopig een keer, nu krabben ze zich wel achter de oren als ze weten dat er bij de volgende arrestatie weer een hond is :j!

In het filmpje zie je de agenten de hond eerst ook slaan met een voorwerp, dat heeft niet gebaat alleen ik mis een stuk tussen filmer 1 en filmer 2 (of is dat hetzelfde persoon :)).

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:49

Maar... Ben ik nou gek of hoe zit dat? Je kunt wel rekenen misschien dat er een hond aanwezig is, maar hoe moet je in godsnaam rekening houden met de hond? Op de tenen lopen en fluisterend binnenkomen? :+

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:00

aerdenhout1 schreef:
Beest deed zijn werk! Kwam op voor de bescherming van zijn baas of de spullen van zijn baas ,huis of hoe je het ook ziet.
Stel, deze 5 "politie" mensen waren inbrekers geweest, en de hond had aangevallen........
Ik heb 2 herders en ze komen bij mij wel binnen om in te breken, maar nooit meer buiten!
Politie werkt zelf ook met honden! sowieso dus een hele domme fout om een huis in te gaan waar een hond zit, die hoogst waarschijnlijk dus ook de inbreker, ontvoerder had gepakt!

Echt... :roll:
Dit was geen 'gewoon' verdedigen meer. En hij is dood geschoten omdat 5 mensen niet een beetje, maar zwaar verwond heeft! Dit had nauwelijks nog iets met verdedigen te maken.

En dom omdat ze dat huis binnen gingen...hoe denk je dan dat ze die verdachte te pakken moesten krijgen???
Ik vind je aanhalingstekens verre van terecht :n

Bedenk ook wel even dat die agenten daar nou niet bepaald op de koffie kwamen

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:15

aerdenhout1 schreef:

Helemaal eens. :)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:23

Ja, weet je; jullie hebben gelijk.

Politie had aan moeten kloppen om hond te laten weten dat er iemand aankwam, deur voorzichtig moeten forceren, en eerst hond onder verdoving moeten brengen. Wellicht meteen naar therapeut afvoeren om van de schok te bekomen van wakker worden op een andere plek.

Dat baasje, iemand uit een pedonetwerk, dan alle tijd had om weg te komen, en nieuwe slachtoffertjes kon gaan maken; ach. Wat is het leven van een kind nu vergeleken met het leven van een hond???

Echt, ik erger me kapot aan bepaalde reacties hier. Ik vraag me ernstig af of mensen niet doorslaan in hun liefde voor honden. Of ze wel een realistisch beeld hebben van politiewerk.

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:29

juut helemaal mee eens.

Ik snap dat de hond zijn werk deed maar hij deed het een beetje te veel van het goede en dat ligt niet aan de hond maar aan de persoon die hem heeft opgevoed.
De hond is dus niet fout geweest omdat hij zo is opgevoed maar dat hij is afgemaakt kan ik me heel goed vorostellen.

Ik zal de politie daar eens bellen en vragen of ze bij een volgende inval even netjes willen aanbellen met het verzoek om de hond aan te lijnen voordat ze de persoon in kwestie arresteren.
Misschien luisterd de persoon in kwestie wel naar de politie en wacht hij netjes om opgepakt te worden.
Zo voorkom je een hoop"dierenleed"want dat is toch wat sommige mensen hier denken.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:33

Bailey_4ever schreef:
Loiz schreef:
Dit heeft 'dat beest' gedaan door zijn baas, dat bedoeld Bailey_4ever denk ik ;)
En 5 agenten had niet gehoeven, ook niet zonder m neer te schieten maargoed das mijn mening natuurlijk.

Klopt helemaal en dat had ik eerder ook al toegelicht :j Beest kan er niks aan doen dat hij vals is gemaakt.

Waar staat dat ie vals gemaakt is..

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:35

Een hond is van nature niet vals elin, dat worden ze gemaakt door de eigenaar.
Maar vorig jaar heeft deze zelfde hond al eens een fietser en een andere hond aangevallen en nu dit met de agenten weer.
Denk dat zo'n hond dan toch wel agressief gemaakt is denk je niet.
Of denk je dat zo'n hond voor de lol een fietser of hond pakt of agenten zo toetakkeld????

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 21:36

Nou dit vind ik geen normale reactie voor een hond. Zelfs niet voor een waakhond :n Die slaan niet zo door tenzij ze anders is geleerd. Daar ben ik heilig van overtuigd.

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:37

bailey en dat zeg ik dus ook van nature is een hond niet vals die word zo gemaakt

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 21:40

Oh tegelijk geplaatst :P Niet zo snel gezien, maar daar zijn we het dan indd over eens. Zo agressief wordt geen enkele hond geboren.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:42

tsja lastig geval, ik denk dat mn honden ook zouden aanvallen als de deur werd ingetrapt (zouden overigens niet tot op het bot gaan denk ik), is toch een soort van natuurlijk gedrag om hun huis te verdedigen, denk dat mn podenco heel hard zou gaan schreeuwen en mn Herder/Chow en Jack zouden de aanval inzetten, kan ze dat niet kwalijk nemen en zou de politie dan ook aanklagen als ze er een zouden afschieten, dieren verdedigen hun huis meer niet, heo naar ook voor die mensen die nu gewond zijn, ze waren niet op de openbare weg, maar in het huis van de hond

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:43

de enige keer dat een hond uitzich zelf zo agressief zou kunnen zijn is als hij eenkronkel in zijn kop heeft (tumor of wat dan ook) en dan is het nog een meedisch geval en dus eigenlijk nog niet van de hond zelf uit.
Maar goed deze hond is zo gemaakt en heeft het met de dood moeten bekopen.
Sneu voor de hond want die wist niet beter maar wel beter voor de hond want nu heeft hij eindelijk wel een goed leven daar boven.
ZO'n agressiefe hond kun je niet laten leven die is een gevaar voor (misschien hem zelf ook wel) de gemeenschap en kan nNIET heropgevoed worden want hij blijft altijd een risicohond

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:44

miepje maar een hond weet ook op een gegeven moment wel wanneer het genoeg is en deze hond wist dat niet, hij ging ze zelfs op strat nog te lijf en bleef maar aanvallen.
Aanvallen om je huis te beschermen ok maar dit nee dit is de hond geleerd.
Aanvallen en niet meer stoppen tot die persoon op de grond ligt of dood is.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:46

idd dat gaat te ver dan zie je dat er iets in die kop niet goed zat bij die hond

marianbv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:47

Nou ik denk dat er in de kop van de hond niets mis was.
Denk eerder dat de eigenaar hem zo getraind heeft om hem te beschermen als het nodig is.
En dat is hem aardig gelukt zo te zien alleen wel ten koste van het dier

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:38

marianbv schreef:
Een hond is van nature niet vals elin, dat worden ze gemaakt door de eigenaar.
Maar vorig jaar heeft deze zelfde hond al eens een fietser en een andere hond aangevallen en nu dit met de agenten weer.
Denk dat zo'n hond dan toch wel agressief gemaakt is denk je niet.
Of denk je dat zo'n hond voor de lol een fietser of hond pakt of agenten zo toetakkeld????

Nergens zie je dat ik typ dat hij van nature vals is. ;)

Bailey_4ever schreef:
Nou dit vind ik geen normale reactie voor een hond. Zelfs niet voor een waakhond :n Die slaan niet zo door tenzij ze anders is geleerd. Daar ben ik heilig van overtuigd.

Dat weet ik nog net niet.
Geen inbreker die zo schreeuwend en onverwacht binnenkomt he..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:29

aerdenhout1 schreef:

Ik denk dat de hond niet werd doodgeschoten omdat hij zijn terrein verdedigde maar omdat hij vijf (!) politie-agenten verwond heeft. Heb je het filmpje gezien? Heb je gezien hoe hij in de arm hing van die ene man?

En wat nou "politie"? Die man was een pedo. Hallo. Een p e d o. Wellicht heb je het Robert M. verhaal niet helemaal meegekregen, maar dat zijn geen schatjes. Die moeten opgepakt worden en als dat met een inval moet. So be it. En als dan een gevaarlijke hond afgemaakt moet worden. Helaas pindakaas.

Als die twee herders van jou een inbreker 'niet meer naar buiten' laten komen, dan weet ik wel hoe het voor die herders gaat aflopen. Niet goed. Spuitje enzo. Ben er vooral trots op.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:33

Amaris schreef:
aerdenhout1 schreef:

Ik denk dat de hond niet werd doodgeschoten omdat hij zijn terrein verdedigde maar omdat hij vijf (!) politie-agenten verwond heeft. Heb je het filmpje gezien? Heb je gezien hoe hij in de arm hing van die ene man?

En wat nou "politie"? Die man was een pedo. Hallo. Een p e d o. Wellicht heb je het Robert M. verhaal niet helemaal meegekregen, maar dat zijn geen schatjes. Die moeten opgepakt worden en als dat met een inval moet. So be it. En als dan een gevaarlijke hond afgemaakt moet worden. Helaas pindakaas.

Als die twee herders van jou een inbreker 'niet meer naar buiten' laten komen, dan weet ik wel hoe het voor die herders gaat aflopen. Niet goed. Spuitje enzo. Ben er vooral trots op.

Nee inbreker vooral laten meenemen en evt. schade aanrichten (pistool mee?)
Liever de inbreker verwond dan iemand doodgeschoten door zo'n inbreker!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:44

Elin_ schreef:
Amaris schreef:

Nee inbreker vooral laten meenemen en evt. schade aanrichten (pistool mee?)
Liever de inbreker verwond dan iemand doodgeschoten door zo'n inbreker!

Als jou hond een inbreker zo toetakeld kun je zwaaien naar je hondje hoor...zie je nieet meer terug..

Ga verder mee met juut: sommige mensen verliezen in hun dierenliefde alle realiteitszin uit het oog..

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:51

Maak dan de keuze die ik er neer zet.
Je broertje,zusje , moeder of vader neergeschoten of de inbreker met een bloedend armpje omdat hondlief er niet van gediend was?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:52

Elin_ schreef:
Je broertje,zusje , moeder of vader neergeschoten of de inbreker met een bloedend armpje omdat hondlief er niet van gediend was?

er is een verschil tussen een hond die zijn hui sverdedigd en een hond die als een debiel in de aanval gaat en er ook niet meer uitkomt.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 23:58

gekvanfleur schreef:
Elin_ schreef:

er is een verschil tussen een hond die zijn hui sverdedigd en een hond die als een debiel in de aanval gaat en er ook niet meer uitkomt.

Nee daar hadden we het niet over.

Iemand had het over zijn hond die ook inbreker flink tegrazen neemt en iemand vond dat slecht blabla en daarop zei ik: Kies dan maar wat je liever wilt.. inbreker toegetakeld of dat inbreker evt iemand neerschiet ..

En in een geval van inbraak zal de hond huis verdedigen ,maar waar trek je daar de grens van? Als die inbreker in huis is en hond neemt hem te grazen is dat verdediging ,maar tot hoe erg mag hij hem te grazen nemen?
En hoe krijg je die hond zover.. ook een aandachtspuntje.

Inbreker sluipt (denk ik toch wel :+ ) en deze agenten kwamen al schreeuwend zowat over het hek heen..