Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
. aerdenhout1 schreef:Beest deed zijn werk! Kwam op voor de bescherming van zijn baas of de spullen van zijn baas ,huis of hoe je het ook ziet.
Word omdat hij zijn eigen terrein verdedigde dood geschoten!?
Wat denkt de politie nu, dat een hond een uniform herkend??
Stel, deze 5 "politie" mensen waren inbrekers geweest, en de hond had aangevallen........
Ik heb 2 herders en ze komen bij mij wel binnen om in te breken, maar nooit meer buiten!
Politie werkt zelf ook met honden! sowieso dus een hele domme fout om een huis in te gaan waar een hond zit, die hoogst waarschijnlijk dus ook de inbreker, ontvoerder had gepakt!
aerdenhout1 schreef:Beest deed zijn werk! Kwam op voor de bescherming van zijn baas of de spullen van zijn baas ,huis of hoe je het ook ziet.
Stel, deze 5 "politie" mensen waren inbrekers geweest, en de hond had aangevallen........
Ik heb 2 herders en ze komen bij mij wel binnen om in te breken, maar nooit meer buiten!
Politie werkt zelf ook met honden! sowieso dus een hele domme fout om een huis in te gaan waar een hond zit, die hoogst waarschijnlijk dus ook de inbreker, ontvoerder had gepakt!

Bailey_4ever schreef:Loiz schreef:Dit heeft 'dat beest' gedaan door zijn baas, dat bedoeld Bailey_4ever denk ik![]()
En 5 agenten had niet gehoeven, ook niet zonder m neer te schieten maargoed das mijn mening natuurlijk.
Klopt helemaal en dat had ik eerder ook al toegelichtBeest kan er niks aan doen dat hij vals is gemaakt.
Niet zo snel gezien, maar daar zijn we het dan indd over eens. Zo agressief wordt geen enkele hond geboren. 
marianbv schreef:Een hond is van nature niet vals elin, dat worden ze gemaakt door de eigenaar.
Maar vorig jaar heeft deze zelfde hond al eens een fietser en een andere hond aangevallen en nu dit met de agenten weer.
Denk dat zo'n hond dan toch wel agressief gemaakt is denk je niet.
Of denk je dat zo'n hond voor de lol een fietser of hond pakt of agenten zo toetakkeld????
Bailey_4ever schreef:Nou dit vind ik geen normale reactie voor een hond. Zelfs niet voor een waakhondDie slaan niet zo door tenzij ze anders is geleerd. Daar ben ik heilig van overtuigd.
aerdenhout1 schreef:Beest deed zijn werk! Kwam op voor de bescherming van zijn baas of de spullen van zijn baas ,huis of hoe je het ook ziet.

Amaris schreef:aerdenhout1 schreef:Beest deed zijn werk! Kwam op voor de bescherming van zijn baas of de spullen van zijn baas ,huis of hoe je het ook ziet.
Ik denk dat de hond niet werd doodgeschoten omdat hij zijn terrein verdedigde maar omdat hij vijf (!) politie-agenten verwond heeft. Heb je het filmpje gezien? Heb je gezien hoe hij in de arm hing van die ene man?
En wat nou "politie"? Die man was een pedo. Hallo. Een p e d o. Wellicht heb je het Robert M. verhaal niet helemaal meegekregen, maar dat zijn geen schatjes. Die moeten opgepakt worden en als dat met een inval moet. So be it. En als dan een gevaarlijke hond afgemaakt moet worden. Helaas pindakaas.
Als die twee herders van jou een inbreker 'niet meer naar buiten' laten komen, dan weet ik wel hoe het voor die herders gaat aflopen. Niet goed. Spuitje enzo. Ben er vooral trots op.
Elin_ schreef:Amaris schreef:
Ik denk dat de hond niet werd doodgeschoten omdat hij zijn terrein verdedigde maar omdat hij vijf (!) politie-agenten verwond heeft. Heb je het filmpje gezien? Heb je gezien hoe hij in de arm hing van die ene man?
En wat nou "politie"? Die man was een pedo. Hallo. Een p e d o. Wellicht heb je het Robert M. verhaal niet helemaal meegekregen, maar dat zijn geen schatjes. Die moeten opgepakt worden en als dat met een inval moet. So be it. En als dan een gevaarlijke hond afgemaakt moet worden. Helaas pindakaas.
Als die twee herders van jou een inbreker 'niet meer naar buiten' laten komen, dan weet ik wel hoe het voor die herders gaat aflopen. Niet goed. Spuitje enzo. Ben er vooral trots op.
Nee inbreker vooral laten meenemen en evt. schade aanrichten (pistool mee?)
Liever de inbreker verwond dan iemand doodgeschoten door zo'n inbreker!

Elin_ schreef:Maak dan de keuze die ik er neer zet.
Je broertje,zusje , moeder of vader neergeschoten of de inbreker met een bloedend armpje omdat hondlief er niet van gediend was?

gekvanfleur schreef:Elin_ schreef:Maak dan de keuze die ik er neer zet.
Je broertje,zusje , moeder of vader neergeschoten of de inbreker met een bloedend armpje omdat hondlief er niet van gediend was?
er is een verschil tussen een hond die zijn hui sverdedigd en een hond die als een debiel in de aanval gaat en er ook niet meer uitkomt.
) en deze agenten kwamen al schreeuwend zowat over het hek heen..