Voor mensen die nieuw zijn. De roodbonte is niet drachtig. De pluizenbol (Eowynn) en de 3kleur gladhaar (Pippa) wel. Eowynn lijkt dik tegenover Pip, maar dat komt gewoon door haar plofhaar. Als het goed is schelen ze maximaal 3 dagen met elkaar als ze uitgeteld zijn. Ben benieuwd. Heb vannacht al op de bank geslapen, maar nee hoor. Ze wilde nog niet naar buiten.
Cavia's maken geen nestje, het zijn prooidieren dus die baby's moeten eruit en meteen mee de wijde wereld in. Nu is het in het hok hier niet zo dat ze proodieren zijn dus mams zal wel zorgen dat ze lekker kan liggen enz.
pipje ligt nu met haar pootje gestrekt in het hok, waardoor je haar buik goed ziet en er zit precies een hoofdje dat uitsteekt
ANOUKIEE
Geplaatst: 25-02-12 08:24
Goedemorgen allemaal + caafjes .
Zie dat de cam uitstaat, is er al nieuws ts? Ik ben een weekendje weg, hopelijk als ik terugkom morgen avond zijn de beebjes er ! Ook voor de mamsjes zelf . Veel plezier allemaal !
Nee nog geen baby's. Ik ga de cam nu weer aanzetten. Sorry dat hij niet aanstond vandaag, maar ik heb vandaag mijn paard verhuisd en heb dus niet aan de cam gedacht. Paard geeft al genoeg om over na te denken haha.
Haha de hond was er ook bij! Welk ras van hond heb je? Het lijkt wel een Amstaff. Mijn hond gaf onze cavia steeds kusjes en ging altijd neus aan neus ermee liggen.