Moet haar echt vasthouden want ze laat zich zo van me schoot af vallen

Stiekem op de bank
(ze is zelf zo in dat dekentje gaan liggen)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
S_en_Z schreef:Die van ons zit en ligt ook achterlijk hahaha (ze blijft ook weleens met dr achterpoten zitten en loopt dan met dr voorpoten naar voren.. raar beest)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Moet haar echt vasthouden want ze laat zich zo van me schoot af vallen![]()
[ Afbeelding ]
Stiekem op de bank(ze is zelf zo in dat dekentje gaan liggen)
[ Afbeelding ]

Na het zwemmen drogen op het handdoekje

Ze is zo maf van zwemmen.. maar ipv dat ze over de "balk" springt rent ze eroverheen.. waardoor haar nagels regelmatig zwembaden vernielen
Hier ging ze even het bad in om water te drinken

Vragen te spreken als je iets lekkers hebt dat ze heeeeel graag wil helpt niet zo..
geweldig!!! Ik zeg altijd tegen die van mij " wat zeg je dan? " en dan komt er een heel verhaal uit haha. Wat ze allemaal al niet doen voor een koekje! S_en_Z schreef:Ze ligt altijd voor en achter gestrekt en soms ook achter zelfs nog kruislinks over elkaar.
Waarom is dat goed? Ivm lengte vd spieren ofzo?
(ze is te dik.. I know.. mams en paps hebben haar nu op dieet.. nouja.. dieet.. ze krijgt geen blikvoer mee.. dat heb ik ze uit het hoofd kunnen praten thank god.. leek wel een skippybal)
my_precious schreef:Sammy_xxs schreef:Ja he dat vond ik ook!
Alleen is jouw teefje nog wel wat breder, ik heb beetje hetzelfde probleem als leanneXXnona, hij wilt ook niet echt aankomen.
Hoewel hij eigenlijk wel goed is, maar als ik naar de rest van zn broertjes en zusjes kijk zijn ze allemaal wel wat groter en breder...
Maar reno heeft wel gewoon spieren, hij eet alleen wat moeilijk. En hij gaat snel aan de diarree bij ander eten...maar we doen ons best en hij is natuurlijk nog maar 10 maanden dus gewoon geduld hebben
@ cinn87, ja he dat valt me ook wel op
Nu ligt Reno weer zo debeil in zn stoel hahahha
mag ik vragen wat voor voer je hem geeft en hoe vaak per dag je hem voert.
Nou het is eigenlijk heel raar, ik wil hem het liefst ook vers vlees geven.
Dat deed ik ook toen ik m kreeg, ging altijd goed eigenlijk, geen diaree enzo en was ook niet dun.
Ik gaf toen van AH huismerk, vlees compleet, pens compleet enzo...
Totdat ik was overgestapt naar een andere kvv, waarvan de dierenwinkel zei dat het echt beter was als AH merk enzo...
Duck heette het geloof ik.
Nou toe ik dat gaf, echt aan de spetterpoep, ik wist ook dat hij gewoon moest wennen maar na een week kon hij het nog steeds niet verdragen ( en ik werd gek van de spetterpoep, had net mn huissie opgeknapt poep aan de muren enzo) dus ben dr mee gestopt, en ging weer terug naar AH merk, maar ineens kon hij dat ook niet meer verdragen.
Hij heeft zeker denk ik 2/3 maanden diarre gehad naar de DA geweest enzo medicijnen gekregen speciaal voer.
Vandaar dat hij zoveel afgevallen is.
Nu eindelijk sinds 2 weken kan hij wat blikvoer eten, en kvv ( dat mix ik met zn brokken, als ik t niet mix krijgt hij alsnog diaree)
Soms is zn poep wel wat dunner, maar echt diaree heeft hij niet meer.
Dus ik hoop dat het nu de goede kant op gaat en dat ik hem straks gewoon kvv kan geven, en dat hij weer aankomt.
bij het overstappen op ander voer raken veel honden aan de diarree omdat de darmen het niet kunnen verwerken.. de overgang van ander voer doen wij een week over en dan gaat het goed.
ik blijf het zeggen, voer je hond vers vlees echt waar ze gaan er echt op vooruit.

Seven schreef:Zuci kijkt inderdaad tv ze vind de beweging heel leuk om naar te kijken
Kwa voer ik voer enkel vlees, zuci weegt 22 kg en krijgt 500 gram en hierop blijft ze super op gewicht. Brok ben ik totaal geen fan van maar als je dier sneller afvalt op brok kan je ook een werk brok geven voor high energie honden daarin zit net wat meer.
Duck is trouwens troep net als haaksbarf. Ik geef nu lotgering ik gaf hiervoor ahv maar je kan oo gerust smuldier compleet geven dit is in elke supermarkt wel te koop en is goede kwaliteit
Wat voor vlees geef jij dat je per dier 3 kg moet geven?? Seven schreef:Dat is meer dan de 2 % van haar lichaamsgewicht us ze krijg al meer dan normaal omdat ze zo snel verbrand. Als ik van die 2% uit ga zou ze maar 300 gram per dg krijgen.
Mijn dober eet maar een kg vlees per dag en is ruim 45 kgWat voor vlees geef jij dat je per dier 3 kg moet geven??

Ik voer al ruim 9 jaar enkel vlees en nooit heb ik zwarte poep gehad bij mijn honden eerder wat witter als ze te veel bot hebben gehad (ze hebben botten in de tuin en sommige dagen gaan ze helemaal los en eten ze alles op
) Ik weet niet op welk voer jou honden die klachten hadden?? Maar als je zo veel moet voeren zit er iets niet goed. Seven schreef:Ok zo ik vond het al zo veel.
Ik voer aan zuci 3.5 kg per week ik voer wel enkel vlees brokken ga ik niet voeren, je hebt er inderdaad ook veel meer van nodig om de hond net zo vol te houden want ruim 70% word gewoon weer uit gepoept
Zwart betekend dat het voer niet compleet is of er een teveel aan bloed in het vlees aanwezig isIk voer al ruim 9 jaar enkel vlees en nooit heb ik zwarte poep gehad bij mijn honden eerder wat witter als ze te veel bot hebben gehad (ze hebben botten in de tuin en sommige dagen gaan ze helemaal los en eten ze alles op
) Ik weet niet op welk voer jou honden die klachten hadden?? Maar als je zo veel moet voeren zit er iets niet goed.
Ik wil ze niet alleen een kant en klare brei geven dus ze krijgen vaak vlees botten kop vlees of gehele prooidieren als afwisseling. Maar al gaf ik enkel de dober bijv lotgering zonder bijvoeging heb ik aan een kg per dag genoeg
Seven schreef:Dat kan hoor je hebt namelijk van smuldier ook de niet complete met wel pens daar zit echt niet genoeg in. Zelf wil ik geen smuldier geven omdat mijn dieren het er niet goed op doen ik geeft lotgering met lam en haal bij de plaatstelijke slager ook altijd allerlei afsnijsels om er extra bij te voerenIk wil ze niet alleen een kant en klare brei geven dus ze krijgen vaak vlees botten kop vlees of gehele prooidieren als afwisseling. Maar al gaf ik enkel de dober bijv lotgering zonder bijvoeging heb ik aan een kg per dag genoeg
We doen in iedergeval ons best om de dieren goed te verzorgen das wel duidelijk

amigamia schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En wat denken jullie dat die van ons is.
We hebben haar gekocht als amerikaanse bulldog ,maar volgens ons en nog vele met ons is ze dat niet.
Wij denken zelf dat ze gekruist is met een amerikaanse bulldog en pitbull .
Maakt voor ons niet uit wat ze is want ze is de liefste hond die je maar kan hebben en als we haar gaan uitlaten loopt iedereen altijd de andere kant op als ze haar zien lopen.
Ze heet Kaya en is nu 7 jaar oud
en zo als je kan zien op de foto's bijt en likt zij ook aan haar voorpoten , soms tot bloedens toe .In de winter is dit echt zielig vooral als er net gestrooid is want dat doet harstikke zeer op haar pootjes ,dan smeer ik altijd vaseline op pootjes en doe haar sokjes aan zodat ze er geen last van heeft.