Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plientjedres schreef:ik vind persoonlijk de kooiker en de borders/ausies en al helemaal de jackie's niet echt honden voor dit toppic.
ik begrijp dat jullie ze geweldig vinden, maar daar gaat dit toppic niet over.
Anoli schreef:grappig, want op de kliniek waar ik werkte hadden we meerdere klanten met een hovawart
Misschien is het heel erg regio-gebonden wat mensen kiezen aan ras??
Farjen schreef:plientjedres schreef:ik vind persoonlijk de kooiker en de borders/ausies en al helemaal de jackie's niet echt honden voor dit toppic.
ik begrijp dat jullie ze geweldig vinden, maar daar gaat dit toppic niet over.
Daar ben ik het ook mee eens. Enkel aussies komen hier in België nog niet zoveel voor. Maar de bedoeling van dit topic is toch echt rassen dat je niet dagelijks op straat tegenkomt, zo heb ik nog geen enkele andere Akita gezien irl behalve de mijne
Lootje1991 schreef:Anoli schreef:grappig, want op de kliniek waar ik werkte hadden we meerdere klanten met een hovawart
Misschien is het heel erg regio-gebonden wat mensen kiezen aan ras??
Er zijn er maar rond de 30 als ik het goed onthouden heb in nl. Zijn van oorsprong Duitse honden. 1 hebben we ook uit Duitsland en 1 uit Noorwegen en die os wel weer gedekt door een Duitse reu. Wel leuk dat je het ras kent, zijn er niet zo veel van
Kymalin schreef:Mika, vind dat jij een heel schattig en aantrekkelijk hondje hebt!![]()
En ik vindt poedels, afgezien van sommige modellen, ook helemaal geweldig. Ik zie ook een foto nu van een duitse draadhaar, ik heb er in het verleden ook 3 gehad, stoere honden die hard willen werken!
Kymalin schreef:Mika, vind dat jij een heel schattig en aantrekkelijk hondje hebt!![]()
En ik vindt poedels, afgezien van sommige modellen, ook helemaal geweldig. Ik zie ook een foto nu van een duitse draadhaar, ik heb er in het verleden ook 3 gehad, stoere honden die hard willen werken!