Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:40

Katten mogen op bed, hond alleen af en toe als we wakker zijn en t beddegoed toch de was in moet :)

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:24

Berwicowa schreef:
Akhal_Teke schreef:
Het hangt er van af. ALs je dieren schoon zijn vind ik het niet vies.
Ik heb zelf 4 katten. Ze komen niet buiten (behalvein de buitenren bij mooi weer) en gaan regelmatig in bad. Klinkt misschien raar, maar ze zijn het gewend. Ze slapen ook gewoon op bed bij ons.
Een kat die buiten loopt zou ik niet zo gauw op mijn ben laten denk ik

Die van ons komen ook niet buiten, maar toch vind ik het vies vanwege de haren. :D :o

Als je ze regelmatig wast valt dat wel mee hoor. Ik heb 4 Maine Coons, dus die hebben een flinke bos met haar, toch valt het verharen erg mee.

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:26

Hier liggen de katten ook op bed..van die fijne fluffykatten. Mooi zwart hoeslaken wat meestal wat wit oogt door de haren en een duur satijnen beddengoed wat ook betere tijden heeft gekend :D Maar ach, je moet er wat voor over hebben. En als ik dan 's ochtends wakker wordt en 1 van de katten blijkt de hele nacht als een baby in mijn armen gelegen te hebben voel ik me weer helemaal gelukkig :) Vriendje sputterde eerst nog wat tegen, maar inmiddels kan ook hij ze niet meer weerstaan en ach..als 't donker is zie je die haren toch niet ;)
Zijn overigens binnenkatten en erg schoon...

purny

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 20:47

Ik word al een aantal dagen wakker met mijn kat op mijn buik...

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:08

Grappig mijn kat wil ook altijd op mijn buik liggen of op mijn bovenbeen en dat terwijl ze normaal nooit op schoot wil :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 02:52

Moet wel zeggen dat ik vanochtend onze kittens een beetje zat was :') we konden lekker een ochtendje uitslapen en de kittens zien dan dus de mogelijkheid om heerlijk op je te gaan liggen knuffelen :') met als gevolg dat ik telkens 3 kittens rondom mn gezicht heb liggen waaronder eentje die t leuk vind om mn gezicht te masseren :')

Als ze weer zo'n actie hebben en ik t echt zat ben schuif ik ze meestal door naar vriendlief O:)

Ze zijn er trouwens ook ontzettend goed in om als ik op mn zij lig om dan op mn schouder te gaan liggen. Keek ik laatst even opzij, lag ons rode katertje op zn kop op mn schouder me met grote ogen aan te kijken <3

Hij was laatst ook in mn nek gekropen toen ik op mn buik lag, poeh wat kan die hard knorren :')

Als ik op mn buik slaap en wakker wordt gebeurt het ook nog weleens dat er dan eentje in mn nek ligt, eentje op mn schouder en eentje boven op mn hoofd op het kussen. En wat een geluid komt er dan uit _O- had laatst de neiging om t geluid van het spinnen op te nemen, ging nogal hard :')

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 07:51

Mijn hond slaapt ook altijd bij ons op bed. Ik werk altijd nachten en als ik thuis
kom en ga slapen (rond 9.30u) ploft hij meteen naast me neer op bed en slaapt nog
mee door tot ik weer opsta :) Wat een tamzak eigenlijk :')
Vind het echt reuze gezellig. Ik was de lakens dan wel gewoon een keertje extra.

Maar ik begrijp ook wel de andere kant. Niet iedereen is gecharmeerd van dieren in de
slaapkamer. Mijn vriend vond het eerst ook een gek idee, maar ondertussen is hij het al
lang gewend. Niet dat hij een andere keuze had hahaha. Bailey had zijn plek op bed als eerste :j
Maar hij vind het best hoor, m'n vriend, hij heeft er gelukkig geen problemen mee.

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 17:59

hier kan je toch geen "nee" tegen zeggen ;-)
Afbeelding

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:22

Wat zal dat krap worden in bed zeg heel gevecht elke avond denk? :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 19:56

Ik doe geen oog dicht zonder bakbeest op bed. (boxerxlabrador) Overigens slaapt hij op d dekens, niet eronder. Dat vindt ie echt te warm. Merk wel dat ie het echt gezellig vind. Altijd even spelen voor we gaan slapen en ´s ochtends steekt hij een grote snuit door mijn ademgaatje. Ik slaap namelijk altijd met alle dekens over mijn hoofd getrokken.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:01

Dieren op bed vind ik ook vies hoor :P Hou van ze allemaal maar op bed (of überhaupt in huis) nee moet ik echt niet aan denken... Al die haren en geurtjes :\ Ik hou van schoon.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 11:30

Ik vond het vroeger echt smerig. En daarbij had ik een vriend die allergisch voor katten was :+.

Totdat mn kleinste kat een gebroken pootje had en ik het zielig vond om haar 8 weken lang dag en nacht in de bench te laten. Toen mocht ze op bed, maar alleen op een handdoek die aan het voeteind lag. Nu mag ze dat nog steeds, al kruipt ze wel steeds meer tegen me aan merk ik. Word nogal eens wakker met een geplette kat onder me :'). Als ik naar m'n andere huis ga, heeft ze pech, dan wordt de slaapkamer weer verboden terrein.

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:03

Korthaar chihuahua mag best op mijn bedje liggen, maar een grote lobbes met kwijlbekkie, aarde aan de poten e.d. :n Nee, liever niet haha!

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:23

Nee! :n Mijn twee honden mogen niet op bed, ze mogen niet eens in de slaapkamer. Ze mogen ook niet in de badkamer en op de hele bovenverdieping, en ook niet op de bank. Ik vind dat persoonlijk vies. Mijn honden zijn hele nette honden, maar ik zou er echt niet tegen kunnen als ze tijdens de ruiftijd in mijn bed liggen, of na een modderwandeling.

Dat is voor ieder persoonlijk natuurlijk, maar ik ben nogal op mijn netheid gesteld :o

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:30

Ja hoor poezel mag gewoon op bed, ik verschoon gewoon 2/3 x per week mijn beddegoed :)

Het is trouwens een binnenkat, komt nooit buiten en dus ook niet vies, ik ben denk ik viezer met mijn vieze paardrijkleren-en laarzen, vuile handen etc. :P

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 08:43

Het maakt me echt werkelijk waar niks uit.
Katten op bed liever niet (ben altijd veel te bang voor die beesten. :P)
Maar hondje op bed vind ik heerlijk, vind het ook niet vies. Normaal knuffel ik ook uitgebreid met hem waarom niet in bed?

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 15:16

Mijn hondje slaapt ook bij mij op bed.. De laatste tijd als ik wakker word s ochtends dan vind ik haar altijd helemaal onder de dekens!! Bij mn voeten, buik of rug.. Weet niet helemaal wat ik hier van moet vinden maar het is wel lekker warm :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 15:29

Ik vind het heerlijk dat ik tegen de avond de kat mooi beneden achter laat en zelf naar de katvrije verdieping verhuis :D
Geen pluizig mormel, geen onverwachtse haarbal en vooral ongestoord slapen :')

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:05

Mijn katje ligt altijd naast me, echt naast me, en dan leg ik een arm over hem heen en begint hij te knorren ! Had een dekentje van me ouders gekregen om onder te liggen, was ie super klein is nu dus zijn dekentje geworden !

Me andere komt altijd op me schoot liggen als ik tv kijk ♥

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:08

Mijn oppashond ligt lekker bij mij op bed hoor. Gezellig vind ik dat :)

Ook mijn ratten lopen elke dag los op mijn bed.

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 20:42

Absoluut niet :Y)

Vroeger sliep mn kat wel op mijn bed, maar nu wil ik echt geen dieren meer op mijn bed. Ik vind het niet hygienisch. :)*

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:05

Hier mogen de dieren ook op bed. Dhani ( mijn malthezer) Ligt altijd bij mij op bed.. mijn katten ook.
Alleen mijn Border collie ligt in een bench. en als hij los loopt mag hij van mij alleen op bed voor het slapen gaan. om even te knuffelen. maar hij is te groot en te lomp om bij mij in bed te slapen.
dan heb ik het geluk dat hij dat niet graag doet.

Ik heb er geen sprei op liggen. ik verschoon gewoon 2 keer per week mijn lakens. en voor dat ze de was in gaan stofzuig ik eerst het bed. ;)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:10

Hondje slaapt tussen ons in :D

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 02:14

Ik mag op de bank graag een tukje doen samen met onze teckel, maar hij komt niet in bed. ;)
Ons bed is van mij en m'n vriend en aangezien de Bump zich (op de bank) altijd precies tùssen ons in manoeuvreerd, voorspel ik weinig nachtrust, kans op een geplette hond en euh... weinig nachtelijke activiteiten als hij bij ons in bed zou mogen. :Y)
En daarbij vind ik 'm ook niet altijd even fris ruiken, dus.... nee. Hij blijft maar lekker beneden slapen 's nachts. :j