Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Berwicowa schreef:Akhal_Teke schreef:Het hangt er van af. ALs je dieren schoon zijn vind ik het niet vies.
Ik heb zelf 4 katten. Ze komen niet buiten (behalvein de buitenren bij mooi weer) en gaan regelmatig in bad. Klinkt misschien raar, maar ze zijn het gewend. Ze slapen ook gewoon op bed bij ons.
Een kat die buiten loopt zou ik niet zo gauw op mijn ben laten denk ik
Die van ons komen ook niet buiten, maar toch vind ik het vies vanwege de haren.![]()
Maar ach, je moet er wat voor over hebben. En als ik dan 's ochtends wakker wordt en 1 van de katten blijkt de hele nacht als een baby in mijn armen gelegen te hebben voel ik me weer helemaal gelukkig
Vriendje sputterde eerst nog wat tegen, maar inmiddels kan ook hij ze niet meer weerstaan en ach..als 't donker is zie je die haren toch niet 
we konden lekker een ochtendje uitslapen en de kittens zien dan dus de mogelijkheid om heerlijk op je te gaan liggen knuffelen
met als gevolg dat ik telkens 3 kittens rondom mn gezicht heb liggen waaronder eentje die t leuk vind om mn gezicht te masseren 

had laatst de neiging om t geluid van het spinnen op te nemen, ging nogal hard
Wat een tamzak eigenlijk

.
. Als ik naar m'n andere huis ga, heeft ze pech, dan wordt de slaapkamer weer verboden terrein.
Mijn twee honden mogen niet op bed, ze mogen niet eens in de slaapkamer. Ze mogen ook niet in de badkamer en op de hele bovenverdieping, en ook niet op de bank. Ik vind dat persoonlijk vies. Mijn honden zijn hele nette honden, maar ik zou er echt niet tegen kunnen als ze tijdens de ruiftijd in mijn bed liggen, of na een modderwandeling.
)