Arabesk schreef:Voor iedereen die zich prima voelt bij het voeren van brokken aan hond en kat, wees er gelukkig mee. Maar denk nog eens terug aan dit topic als je dier ziek wordt en last krijgt van nieren of suikerziekte....
Ja, want het is bewezen dat al die problemen komen door brokken. Ik vind dit inspelen op emotie om je gelijk te krijgen. Totaal geen sterk argument om je stelling te onderbouwen.Ik heb echt een open mind, maar ik vind het gewoon gevaarlijk om in allerlei conclusies te geloven die op onzekere grondvesten zijn gebouwd. Het staat natuurlijk iedereen vrij om te voeren waar diegene en zijn huisdier(en) zich goed bij voelen.
Maar dan moet je het wel allebei geprobeerd hebben, het zou nergens op slaan om te zeggen dat iets beter of slechter is terwijl je het alternatief nooit geprobeerd hebt en dus niet hebt gezien welk effect het heeft.
Ongeacht het onderwerp zeg ik dus: ben zeer kritisch op wie het onderzocht heeft en of er externe belangen meespelen of sprake is van een vooringenomen idee!

) waarin ze kattenvoer gingen analiseren komt er bij mij geen supermarkt voer meer in. Ik heb me er ook een beetje in verdiept en het is allemaal best ingewikkeld. Een kat is immers een carnivoor en een paard een herbivoor.
(BHT BHT)
) en ik merk dat onze katten het er prima op doen