Quinette schreef:Topic loopt al een hele tijd en ik zie m nu gewoon pas. Meteen alles doorgelezen en bij deze een stipje. Ik wil wel volgen wat er allemaal gebeurd daar.
T seizoen zal wel niet heel lang meer op zich laten wachten he.
Ben zelf gastgezin voor n stichting en vorig jaar begon t daar in maart al met het binnen drupppelen van kittens en zwangere moederpoezen.
Hopen dat t rustig blijft dit jaar.
Wij hebben nu al een aantal kittens van een klein half jaar zitten, maar het echte seizoen is gelukkig nog niet begonnen... Maar dat zal inderdaad niet lang meer duren.
rockwitch schreef:Haha wat leuk ik heb een konijn als naamgenootje, en nog drachtig ook (hopelijk ik ook over een poosje haha)
Haha, grappig
. Ze is adopteerbaar *wink wink, nudge nudge*.
. Mambo heeft meegedaan aan Cesar Millan's nieuwe programma 'Leader of the Pack'. 

.

~.

.
tis dat je zover weg zit
. En ik heb nog wel zulke leuke foto's gemaakt omdat weer op de Lange Gang stond en jeeej, in kamer vier is de nieuwe inrichting (die ik heb ontworpen) geplaatst 

.

):

) waardoor we extra werklast hebben. Wij moeten als we de kamers betreden om schoon te maken namelijk een plastic schort aan (en die steeds weer wisselen) en met schoonmaken ook handschoenen (giardia is ook besmettelijk voor mensen). Gelukkig zit deze besmetting niet op de ziekenboeg en de quarantaine.

.