Alleen zijn jou pooltjes geen pooltjes, echte pooltjes zijn namelijk alleen in het wit.
Jij hebt gewoon erg leuke dwergjes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vindt ze erg leuk 

) dan doet hij dat vooral. Hij bijt niet ofzo, maar inderdaad er snel op af rennen en zij spurt dan ook weg voor hem.NuggT schreef:Nou vanaf dinsdagavond de trotse bezitter van een dwergkonijntje, een voedster genaamd; Katelijne.
Ik ben al helemaal verliefd op haar, Peanut moet er alleen nog wat aan wennen.
Er zijn al wat plukjes haar door de lucht gevlogen, maar daar is het gelukkig bij gebleven.
Ze gaan helaas nog niet tegen elkaar aanliggen etc. Katelijne heeft wel al regelmatig contact gemaakt met Peanut door op z'n kopje te likken en zijn oortjes schoon te likken.
Het enige wat Peanut nu nog doet is vaak heel snel op haar afschieten zodat Katelijne heel snel wegrent. Hij bedoeld het denk ik niet kwaad, want hij valt haar niet aan ofzo. Iemand enig idee wat dit is? Als ze ook maar iets te dicht in de buurt komt doet ie dit.
Ze zoeken elkaar overigens wel steeds op.
Vandaag hebben ze ook samen andijvie gegeten.
vinden ze niet leuk niet WinSel schreef:Leuke konijnen
Alleen zijn jou pooltjes geen pooltjes, echte pooltjes zijn namelijk alleen in het wit.
Jij hebt gewoon erg leuke dwergjes

NuggT schreef:Nou vanaf dinsdagavond de trotse bezitter van een dwergkonijntje, een voedster genaamd; Katelijne.
Er zijn al wat plukjes haar door de lucht gevlogen, maar daar is het gelukkig bij gebleven.
Ze gaan helaas nog niet tegen elkaar aanliggen etc. Katelijne heeft wel al regelmatig contact gemaakt met Peanut door op z'n kopje te likken en zijn oortjes schoon te likken.
Het enige wat Peanut nu nog doet is vaak heel snel op haar afschieten zodat Katelijne heel snel wegrent. Hij bedoeld het denk ik niet kwaad, want hij valt haar niet aan ofzo. Iemand enig idee wat dit is? Als ze ook maar iets te dicht in de buurt komt doet ie dit.
Katelijne likt em al, dus komt vast helemaal goed xJolien schreef:NuggT schreef:Nou vanaf dinsdagavond de trotse bezitter van een dwergkonijntje, een voedster genaamd; Katelijne.
Sieb en zijn nieuwe vriendin Zana deden dat de eerste dagen ook veel. Zaagsel vloog door de kamer! Die twee zijn nu onafscheidelijk, dus ik ga ervanuit dat het bij jou snel goed komt!

WinSel schreef:NuggT schreef:Nou vanaf dinsdagavond de trotse bezitter van een dwergkonijntje, een voedster genaamd; Katelijne.
Helemaal super meid![]()
De liefde tussen die 2 groeit welKatelijne likt em al, dus komt vast helemaal goed

. Toch het gevoel dat ze in huis niet 100% konden aarden dus sinds einde zomer zijn ze verhuisd naar een mega hok in de schuur die als de tuin veranderd is ook verbonden gaat zijn met mega buitenren. Ik mis ze wel eens in huis maar volgens mij zijn ze zlf gelukkiger nu buiten. Trouwens beide 100% zindelijk hier binnen een week na de adoptie (phew)

)
(beetje gemeen maarja je moet wat) eigenlijk was vanaf toen direct duidelijk voor ze, dit 2 weken zo gelaten en daarna rest van de bak ook bodembedding gedaan, nooit meer naast geplast en drolletjes bijna niet meer. Ze waren zo bang dat ze eerste 2 weken zelfs niet uit hok durfde te springen (terwijl die overdag altijd open stond) maar daarna wel altijd en we vonden maar heel zelden een drolletje buiten het hok
). de planken worden veel gebruikt links in de hoek ligt nu bovenop de plank een hondenkussen. in het hokje zit lkkr stro voor als ze koud hebben verder zit enkel bodembedekking in het bakje onder de hooiruif

?