Ariebren schreef:Ik vraag mij af of een kat buiten zijn eigen tuin / woning een beschermd dier is ?
Er zijn diverse oplossingen.
Een eigen kat nemen, aantal weken de tijd geven om zijn territorium te laten bepalen.
Een hond nemen en idem, territorium laten bepalen.
Een luchtbuks kopen en gaan schieten.
Of stoppen met de grond steeds los te maken, een kat mest graag in losse aarde.
Of mensen houden HUN dier gewoon uit MIJN tuin zonder dat IK daar moeite voor hoef te doen. Dat weiger ik namelijk.
Doen ze die moeite niet, dan zijn ze hun kat kwijt en kunnen ze die in het asiel tegen betaling ophalen.
Snap niet dat jullie je 'katteneigenaar' durven noemen.
Citaat:
Dat hangt ervanaf als je in een koophuis woont met gekochte grond is je tuin gewoon van jou, anders eventueel van de gemeente of je huisbaas

. Maar het topic gaat niet over Jou tuin of de "MIJN tuin" ikke ikke ikke van Thirthy dus is het een beetje gek dat thirty zo hard begint te roepen over wat ze allemaal niet wil in haar tuin daar gaat het topic niet over

. De TS wil misschien best een stinkende plant overwegen misschien zijn die wel heel mooi ik ben verder niet bekent met de soorten ze schijnen naar citroen te ruiken dat vind ik zelf wel een hele lekkere geur
Waarom zou TS iets stinkends in haar tuin moeten hebben...dat is toch van de gekke. Jij moet echt je verstand eens na laten kijken.
Het topic gaat over JOUW katten in MIJN tuin, die IK daar niet wil hebben. En dan heb JIJ je verantwoordelijkheid maar te nemen.
Niets met 'ikke ikke ikke' te maken. Ja, met mijn woongenot die ik niet door iemand anders dieren laat verknallen.
Citaat:
Het is nu eenmaal normaal in Nederland dat er katten vrij rondlopen
Andere mensen overlast veroorzaken mag NIET. EN het is gelukkig meer en meer aan het veranderen. Dus binnenkort zal ook jij eraan moeten geloven, of je dat nu leuk vind of niet.
Het word hoog tijd ook.
Zal iedereen zijn honden ook los laten lopen zonder toezicht?