Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Remy schreef:Leuk bandje, alleen had ze kennelijk niet in de gaten dat ze de band op de kop hield voor de foto...![]()
Valt inderdaad onder de gemiddelde winkelkwaliteit (ik hoop dat het stikwerk het houdt) maar voor die prijs kan je je dan ook geen bult vallen. Maar komen hier niet veel verzendkosten bij?
liedje89 schreef:Ik vind het naar aanleiding van dit topic toch wel een beetje jammer dat onze hond niet aan een halsband heeft leren lopen. Er zitten echt hele mooi tussen zeg!!
liedje89 schreef:Ja maar dat is hip een hond met een hele dure mooie geweldige halsband en dan een tuigje wat niet matched en lang niet zo mooi is. Want ik zie nergens tuigjes zeker niet in de maat van onze hond
Huertecilla schreef:liedje89 schreef:Ja maar dat is hip een hond met een hele dure mooie geweldige halsband en dan een tuigje wat niet matched en lang niet zo mooi is. Want ik zie nergens tuigjes zeker niet in de maat van onze hond
Tja, zoekt en gij zult vinden.

liedje89 schreef:Tot nu toe nog niet echt gelukt met de tuigjes voor onze golden, maarja misschien komen we ooit nog wel iets moois tegen. Heb ik ook nog even de tijd om te sparen
EDIT: Ik snap geloof ik de tabel niet helemaal maar als het over ruglente gaat zou onze hond dat al nooit passen die heeft namelijk een ruglengte van rond de 50 cm terwijl de tuigjes tot 12"(=30cm) gaan. De gewichten die daar achter staan zijn die nu van hoeveel het tuigje weegt of hoeveel de hond mag wegen want dan zouden ze maar tot 6!Kg gaan
Huertecilla schreef:liedje89 schreef:Tot nu toe nog niet echt gelukt met de tuigjes voor onze golden, maarja misschien komen we ooit nog wel iets moois tegen.
Er zijn tuig´jes´ voor Mastiffs dus ik zie het probeem niet.

leer.