Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
slimmerik schreef:Wat een lijdensweg staat het beest nu nog te wachten?
Iris1702 schreef:Yamcha schreef:Zegt wél weer genoeg over je, schrijft TS.
Dat is niet alleen maar ongenoegen uiten, imo.
Jij legt de nadruk anders'

Yamcha schreef:Iris1702 schreef:Idd dat was wat uiteindelijk de TS wilde voorkomen, ongeacht wat de reden van de herplaatsing nu is geweest
Dan had ze de hond niet moeten weggeven maar zelf moeten laten afmaken.
slimmerik schreef:Voordat je een gekregen hond weg doet, overleg je toch even met de vorige eigenaar. Zeker als je het dier nog maar 2 weken hebt.
Het is voor mij iig een bevestiging dat hier geen enkel huisdier weggegeven wordt. Heb zelf ook ooit zo een ervaring gehad (dier is binnen 2 dagen doodgeslagen door eigenaar)
Ook een kennis van mij heeft zo eens een hond weggegeven. Gegeven dier bleek achteraf duur doorverkocht te zijn.
TS had beter de hond in kunnen laten slapen imo. Hou jezelf de verantwoording en ben je eerlijk naar het dier. Wat een lijdensweg staat het beest nu nog te wachten?

Iris1702 schreef:Dan had ze maar naar haar eigen gevoel moeten luisteren. Gedane zaken nemen geen keer en TS heeft geen enkel recht op informatievoorziening. Het zou netjes zijn geweest, dat ben ik met je eens.Yamcha schreef:Dan had ze de hond niet moeten weggeven maar zelf moeten laten afmaken.
Ze is toch door een grote groep in dit topic daar toe overgehaald?
Er is aaan alle kanten geroepen dat ze het dier neie af moest laten maken maar juist moest herplaatsen dus eigenlijk tegen haar eigen eerste ingeving in is het dier herplaatst met de gedachte dat de hond daar kon blijven.
Als je dan al na 2 weken je eerste eigen gevoel bevestigd word dan zou ik ook flink over de pis zijn denk ik zo.
Op de bokkers die me overgehaald hebben en natuurlijk ook op mezelf.
Ik denk dat mijn reactie dan nog onvriendelijker zou zijn geweest dan die van de TS nu.
. 
poes schreef:Je kunt hier ook nooit goed doen
Had ze het beest gehouden en niks meer gepost --> ts steekt kop in het zand
Had ze ze gehouden en es gepost dat hond naar een kat gekeken had --> ts is gek en het loopt straks echt fout
Had ze hem ingeslapen --> compleet onterecht, ts kan niks met honden en heeft er geen hart voor
Doet ze hem weg en trekt ze ze zich er niks meer van aan --> zie je wel ts verdient hond niet
Doet ze hem weg en is ze nog wel bezorgd om het welzijn van de hond --> had ze hem maar moeten inslapen!
Iris1702 schreef:Idd Poes TS kon het niet meer goed doen voor de meeste mensen hier
En om even te reageren op _San87_ wie weet nu zeker of die hond het nu echt zo goed heeft nu of de komende tijd?
Wij moeten toch ook maar af gaan op het woord van.
. poes schreef:Ik ken NoGo niet, dus ik kan maar afgaan op wat ik lees, geen idee waar die hond nu is.
_San87_ schreef:@ Slimmerik, zo schrokken mensen ook toen jij doodleuk vertelde dat er bij jullie regelmatig katten verzopen werden. En dan vind je deze gang van zaken raar?.