ik kan gewoon niet wachten tot hij komt. ben zo blij ben nu thuis en me huisje al aan het verandere dat hij strakjes heerlijk in ons huisje kan komen wonene helemaal blij morgen waarschijnlijk weer uitlaten
Als ze puppy zijn kan je ze soms echt achter het behang plakken, maar zodra ze een jaar zijn bedenk je je ineens hoe snel de tijd is gegaan, en hoe schattig ze eigenlijk waren.
nee eigenlijk helemaal niet, sliep snel de nacht door, binnen 4 dagen eigenlijk zo goed als zindelijk. Niks in huis kapot gemaakt op zijn eigen speelgoed na. Geen problemen met andere honden, hij is iets wat schijterig maar niet extreem. Alleen als hij bang is wil hij wel eens stoer doen. En heeft gehoorzaamheid 1 gehaald toen hij 7 maanden was.
scooby09
Geplaatst: 24-02-12 23:36
Zo dat klinkt voorbeeldig zeg..super. Hier slaapt hij wel door zindelijkheid gaat nu ook goed hij gaat bij de tuin deur zitten. Net op visite spelen met andere hond waren we bijna te laat maar ach dat mag nog.
Hij kauwt wel graag op van alles en nog wat dus los in huis zal hem voorlopig niet worden hoewel je weet maat nooit. Zag dat we iets te weinig voerde dus dat bouwen we nog wat op. Misschien pakt hij daarom wel alles van straat op. Pup curcus begint volgende week ben benieuwd hoe dat gaat. Hij is pienter zat dus moet lukken.
Beer is eigenlijk heel rustig in huis MAAR hij krijgt bij ons ook wel veel beweging . Sochtends wandelen, smiddags een uur wandelen en spelen en savonds / smiddags mee naar de paarden waar hij rond scharrelt en met de stalhonden speelt.
Nee geen lid van witjes forum.
scooby09
Geplaatst: 25-02-12 10:22
Dat scheelt idd ja. Had jij hem vanaf pup mee naar stal..? Is bij ons ook de bedoeling lekker mee naar stal wandelen en gewoon fijn bezig zijn. Maar ja hij is nu nog wat jong rustig aan voor ons dus.
Nou, als je zo'n hond als ik krijgt, is er niks rustigs aan Ze is altijd in beweging, en bij andere mensen thuis ligt ze ook nooit stil. Ze moet alles verkennen. Ja ik ben wel lid van het Witjes forum, maar ben nu meer een meelezer.
line18
Geplaatst: 25-02-12 13:45
@randie supper mooi gave foto's
ik ben gisteren weer met tasro gaan lopen. hij went steeds meer. hij is echt zo geweldig kan niet wachten tot hij bij ons zijn intrek doet. moet helaas nog 3 weken wachten maar ben nu wel druk bezig elke dag een stukje me huis veder in te richten zodat hij kan komen.
Beer is van kleins af aan al mee naar de paarden eerst aan de riem en nu mag hij gewoon loslopen, tenzij mensen last van hem hebben. Vandaag was ik in de buitenbak aan het rijden en een andere aan het longeren dus dan leg ik hem gewoon even in stal omdat ik hem dan niet in de gaten kan houden. Vind hij ook niet zon ramp .
scooby09
Geplaatst: 26-02-12 12:38
Fijn zeg randie daar wil ik ook heen. vanmiddag mag hij weer even mee en morgen ochtend voor ik moet werken ook. Hoe deed jij het met slapen dan.?