Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Susyb schreef:kimmie261 schreef:ik ga hem dan nog een keer proberen uit te leggen
Juffrouw, Ik snap het nog steeds niet
en ik moet plassen

lelijke_heks schreef:mijn hond draait de gasknoppen open in de keuken... dus ja als ik weg moet gaat ze ff de bench in... gelukkig kan ze vaak mee en 's avonds slaapt ze lekker boven... ze vind het trouwens niet erg hoor om in die bench te liggen... ze heeft hier stoelen, banken, mandjes en dekentjes tot haar beschikking maar toch gaat ze vaak in de bench... vooral als er bezoek wil en ff niet wil knuffelen... dat is haar manier van nu even niet...

Diablo schreef:HalloDan schreef:Ik zou maar eens echt juiste informatie bij een goede gedragstherapeut gaan inwinnen want dit is absoluut niet onderbouwd met juiste kennis!
Nou, en dan is dit echt een heel zinvolle bijdrage.

, iets wat jij zegt dat wel gebeurd. Natasja91 schreef:Susyb schreef:
Juffrouw, Ik snap het nog steeds niet
en ik moet plassen
Ongelovelijk, wat DOE jij in dit topic?
Als je niet fatsoenlijk kunt discussieren ga je maar lekker ergens anders de kinderachtige koter uithangen...
BaileyMix schreef:Nou nou, doe eens rustig. Waarom reageert iedereen zo heftig op deze post, zó erg is het nou ook weer niet. Het moest misschien zelf gezegt worden want, zoals zoveel 'hondenmensen', denkt Kimmie261 naar mijn wetens dat ze in de hondenwereld je van het is. Níét iedereen is nou eenmaal hetzelfde qua opvoeding van honden. Net als met kinderen. Dat Kimmie261 het zonder bench doet, wilt nog niet zeggen dat een bench per defenitie een slecht iets is.
En daarbij, een kennel is nou ook niet het einde. Mijn hond zou er écht niet in willen blijven, dus dat verschilt ook per hond. Daarom een oproep aan iedereen;
Als JIJ bepaalde methode niet gebruikt, wilt dat NIET zeggen dat deze per defenitie SLECHT is!
. Want, wie weet geef je toe aan je fouten.
.
(
) Hij had verder ook geen functie behalve dan dat de hond hem opzocht als 'mand', maar de bench is de deur uit gegaan en een nieuw plekje voor de hond gecreeerd middels een mand, overigens ligt hij liever op de bank 
was even handig met typen dacht ik, maar uiteindelijk was het nog een heel verhaal dat ik dat ook wel had kunnen uitschrijven
Wen_en_Jelle schreef:oh sorry, jawas even handig met typen dacht ik, maar uiteindelijk was het nog een heel verhaal dat ik dat ook wel had kunnen uitschrijven
Susyb schreef:En tja mijn honden vinden het echt niet erg hoor .. het is structuur bij ons. na het laat uitlaten gaan ze uit zichzelf al de bench in zonder dat ik wat hoef te zeggen.
Wen_en_Jelle schreef:De oudste is een teefje (ruim 9 mnd) de jongste een reutje (net 4 mnd) . Met 2 teefjes hadden we dat al nooit gedaan. We zijn nu aan het bedenken wat we moeten gaan doen om straks pups te voorkomen (castreren, steriliseren, een soort pil-achtig iets (als dat bestaat), maar dat is een andere discussie. Want dat geldt natuurlijk constant en niet alleen in de bench...
.