Okee! Want ik ben dus achtergekomen dat Kichi een campbelli is. Nu wil ik een dochtertje van haar houden, ik lees in dat berichtje van jou WinSel dat het beter is om broertjes/zusjes bij elkaar te houden. Zal dit dan ook kunnen met moeder & dochter? hmmm *gaat druk zoeken*
Ja heb een topic op het hamsterforum en daar zei iemand: het kan wel, maar je moet er rekening mee houden dat ze kunnen gaan vechten. Hmmm moet ik het nou doen of niet? moeilijk moeilijk
Nee ik ga het niet doen. Ze zeggen allemaal dat over het algemeen op latere leeftijd toch vaak mis gaat, dat wil ik niet wagen dan.. Kichi zal straks, als de jonkies terug zijn naar de opvang, gewoon lekker alleen blijven!
Even een updateje. Die kweker wil naar de rechter stappen...
BABBERICH - Jan Wieleman uit Babberich stapt naar de rechter, nadat 5900 hamsters, muizen en gerbils van hem in beslag zijn genomen.
Volgens de Dierenbescherming deugde de luchtcirculatie in de hal in het Brabantse Sint Anthonis niet, was er geen verlichting en was de behuizing te klein. Volgens Wieleman waren de diertjes niet verwaarloosd. Hij ageert ook tegen een rekening die hij kreeg, van 54.000 euro, voor tijdelijke opvang van de diertjes.
De meeste diertjes zijn vernietigd of als slangenvoer gebruikt. Zo'n 1500 diertjes zijn opgevangen in centra of bij particulieren.
Goed goed! Ze groeien perfect haha, ga ze vandaag scheiden en zal dan weer ff een hammie topic aanmaken (ook van me allernieuwste 2 hamsters oops heb nu 3 hammies )
Aaaah lieve puppies ik denk dat de mijne niet dragend zijn want ze veranderen niet qua Omvang, ja ze zien er beter uit maar zijn niet dik aan een kant goed maar aan de ajdere kant is zo n nestje wel heel leuk