welke keuze heb ik voor oude hond? Update: overleden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: welke keuze heb ik nu nog voor mijn oude hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 22:13

Ja drinken doet ze gelukkig wel en best goed.
Eten niet,maar das niet het belangrijkste.
Ik hoop dat ze weer gauw zelf kan opstaan,ze zal toch ook moeten plassen.De D.A. leeft ook erg mee met rex,maar ook zij zeiden:we moeten niet te ver door willen gaan.
Ik heb ook 2 kleine blikjes hondenvoer gekregen,speciaal voor zieke honden.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:15

Mooi zo, want met koorts kunnen ze snel uitdrogen en met een oude hond wil je dat zeker niet hebben. Ik duim voor haar en hoop voor haar dat ze de nacht goed doorkomt.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:17

Sterkte met je hond en hopelijk dat hij de nacht goed door zal komen. Is altijd zo erg
als er iets met je hond is hé! Maar te lang doorgaan met dokteren zou ik ook niet doen, zeke niet
op een hogere leeftijd. Genoeg is genoeg, zeker voor het beestje zelf.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 22:20

Ondanks dat het nu redelijk gaat met haar zijn we er nog lang niet. Een ontsteking/infectie kan heel gevaarlijk zijn en ik ben nog lang niet gerust gesteld,eerst kijken hoe ze morgen is[ als ze het red].Gelukkig is het een hele sterke hond die nog helemaal niet wil gaan.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:34

Oei wat ik nu lees is niet zo goed.
Maar jij hebt echt gedaan wat je kon en de komende uren zullen uitwijzen wat het gaat worden.
Heel veel sterkte en hoop natuurlijk op een positieve update morgen!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:42

Ohw wat een tegenvaller zeg! Dit had ik niet verwacht. Hoop dat de AB aanslaat en het allemaal toch goedkomt. Ik duim voor je hond, heel veel sterkte, hoop echt dat het goedkomt, dat verdien je!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:57

Jeetje zeg, wat vreselijk!
Het ging zo goed..

Succes de komende uren, hopelijk gaat ze vooruit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:00

Gelukkig is de koorts gezakt, krijgt ze verder nog medicijnen? En hoe gaat het verder qua eten/drinken?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 23:19

Ze heeft per injectie verschillende medicijnen gehad,zowiezo omdat ze vandaag haar medcijnen niet kon binnen krijgen,die heeft ze allemaal per injectie gehad.Morgen ochtend moet ik de D.A/ bellen om te vertellen hoe het gaat met haar.Ze moet morgen middag weer een injectie hebben,AB geloof ik.
Eten wil ze echt niet,zelfs geen lekkere dingen.Drinken doet ze wel goed,ik zet de waterbak voor haar neer en dan drinkt ze vrij veel.Ze doet ook pogingen om op te staan maar het lukt haar echt niet.De achterpoten hebben geen kracht.Ik slaap vanacht op de bank [slaap ik al vanaf de operatie],kan ik haar in de gaten houden.Morgen horen jullie hoe het gegaan is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:22

Sterkte vannacht wat zal dit slopend zijn voor je en dan zo'n teleurstelling. Hadden ze van te voren geen foto's gemaakt van dr torso? Kan me herinneren dat er zoiets gezegd werd in dit topic.
Goed daar heb je nu ook niets meer aan, nu maar hopen dat het lichaam hersteld. Mss kan je een beetje dwangvoeren, ze moet toch iets binnen krijgen om aan te sterken.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:23

Sterkte vannacht, goed dat je vannacht bij haar slaapt. Van die hoge koorts hakt er ook wel in. Lust ze ook niet iets van een licht aangebraden tartaartje of zo?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 23:33

Ik heb zelfs een stukje chocolade geprobeerd [waar ze dol op is maar niet meer mag hebben]om te kijken of ze wil eten,maar zelfs dat wil ze niet.Vlees [kipfilé wil ze ook niet,ze wil echt nix hebben nu.Ik heb haar nu op de zij gelegd,ze lag al zolang op haar buik met de achterpoten gestrekt.Miss.zijn de achterpoten in slaap geraakt?dat ze daarom er geen kracht in heeft?Nu liggen alle 4 de poten vrij,lijkt me wel beter voor haar.

@Chiqa Ze hadden geen foto's gemaakt omdat het duidelijk een vetbult was.Haar buik is nu wat opgezet door die infectie.Ze willen wel foto's maken nu van haar buik om te kijken wat er nu zit en bloedonderzoek,maar ik vind het genoeg voor haar.Als ze deze infectie niet te boven komt laat ik haar gaan.Ze zal zelf laten zien of ze door wil of niet,geen onderzoeken meer voor haar.
Ik ga nu proberen te slapen,al zit ik zelf nu met mijn rug [sinds vanacht] me hernia komt me weer pesten.Het doet zeer maar ik zal toch door moeten.Tot morgen allemaal.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 00:28

Ik ga heel hard voor je duimen dat het nog goed komt! Probeer goed te rusten vannacht. Sterkte meis!

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 00:49

ook ik ga heel hard duimen, sterkte vanacht.
en heel goed dat je haar nog wel een kans gegeven hebt door de operatie. Hopelijk komt het weer goed ! :(:)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 08:56

Helaas is Rex vanacht om kwart voor 5 overleden.
Ze was zachtjes aan het janken/piepen en ik werd hierdoor wakker.Ik ben bij haar gaan zitten en aaide haar koppie en zei tegen haar:ga maar meisje,tis goed zo.Na 3 ademhalings stoten was het gebeurt,ze was er niet meer.
Ze heeft ook niet meer kunnen opstaan die avond,ze was nu duidelijk op.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 08:59

Wat vind ik dit erg voor je. Je hebt altijd het beste met je hond voor gehad. Ik wens je heel veel sterkte!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 09:00

Dank je "Nikka".

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:12

Heel veel sterkte! Je hebt het geprobeerd iig. Gelukkig heb je bij haar kunnen zijn op t laatste moment.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:36

Wat vreselijk om dit te lezen!!!
Je bent bij haar geweest tot het einde, dat is mooi.
Je hebt alles gedaan wat je kon doen!
Heel veel sterkte!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:52

:\ jeetje,ik schrok er toch even van,dat ze vannacht overleden is,je hebt toch altijd een beetje hoop...

je hebt echt alles voor haar gedaan,helaas heeft het niet mogen baten..

ik wens je echt heel erg veel sterkte met het verlies van je lieve vriendinnetje..

de hemel heeft er weer een ster bij...

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:05

Ik kreeg er een heel raar gevoel bij toen ik zag dat er weer in dit topic gepost was ;(
Het heeft niet zo mogen zijn...... ondanks al je inspanningen. Blijkbaar was ze dus zieker dan iedereen dacht.
Heel veel sterkte de komende tijd! :(:)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 10:07

Het ging goed na de operatie,té goed blijkbaar.
Maar haar lichaam was nu echt op,van binnen was het toch niet goed blijkt nu wel.
We hoeven nu in ieder geval niet naar de D.A. om haar daar in te laten slapen.Ga haar zo begraven in de tuin naast haar vriend die op oudjaarsdag is overleden.In 7mnd. tijd 3 dieren overleden,2 honden van 12 jaar en bijna 12 jaar en pony isabel van 15 jaar.We hadden 3 honden en hebben er nog 1 over,een X Chihuahua.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:12

Weet hoe je je voelt, ik heb ook 3 dieren weg moeten brengen in 9 maanden tijd! Nummer 4 leek er op aan te komen maar die gaat nu gelukkig goed! Ook al heb je nog dieren om zorg en aandacht aan te geven en veel liefde van terug te krijgen je mist ze toch die weg zijn gevallen, het is een lege plek!

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:16

Krijg gewoon kippenvel hiervan. Meid sterkte ermee en voor je hond is dit het beste.
Hij is vredig gegaan en je hebt gedaan wat je kon.
Je bent bij hem geweest terwijl hij ging en dat moet ook wel fijn voor je zijn denk ik.
Hij is niet alleen geweest!

Sterkte :(:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:20

Sterkte met het verlies. Je hebt alles gedaan wat in je vermogen lag.