Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
la_chica schreef:dat hondje is gestolen, van een manege, mijn ventje is in paniek uit de auto gesprongen en blijkbaar door 1 of andere malloot gewoon meegenomen zonder na te denken dat we ons ventje al meer dan een maand zoeken.
Hebben een hoge beloning klaar liggen voor de gouden tip, maar nee, ze martelen ons liever door ons ventje te houden die straks bij een dierenarts komt en dan misschie verkeerde medicatie krijgt en doodziek wordt:'( !!!

Merel___ schreef:Misschien heb je deze al gezien, maar hij lijkt wel veel op Stitch: http://link.marktplaats.nl/334800394
Ik wil ook niet blindelings elke advertentie van marktplaats halen, maar je weet maar nooit..
Ik wou dat ik je verder ergens mee kon helpen, maar ik woon in overijssel en dat is niet naast de deur..
Nogmaals heel veel sterkte

Merel___ schreef:Misschien heb je deze al gezien, maar hij lijkt wel veel op Stitch: http://link.marktplaats.nl/334800394
Ik wil ook niet blindelings elke advertentie van marktplaats halen, maar je weet maar nooit..
Ik wou dat ik je verder ergens mee kon helpen, maar ik woon in overijssel en dat is niet naast de deur..
Nogmaals heel veel sterkte

humpy1 schreef:Ik ben vandaag op een show geweest in schiedam.
Daar waren ook heel veel chihuahua's en heb me ogen open gehouden
maar helaas.
Nagano schreef:kan hart van nederland nou echt niet hem een keer in de uitzending doen![]()
hij moet toch gevonden worden
Chiqa schreef:Hij is dus nog niet terug, ongelooflijk hij lijkt wel van de aardbodem verdwenen![]()
Wete je zeker dat die mensen die in het begin van dit verhaal zo'n herrie maakten waardoor Stitch gevlugd is, dr niets mee te maken hebben?
Heel veel sterkte. Ik hoop écht dat jullie hem vinden! Charr_x schreef:Zus is dierenarts en werkt in een grote praktijk in Noord-Brabant.
Ik heb haar de foto's laten zien en ze zal haar ogen ophouden.
Ik heb er misschien overheen gelezen, maar heeft hij een chip?
Zoja, als je het nummer geeft kan ze in de computer kijken of hij daar geweest is.