Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_tassjuhh schreef:royal caninn is het enige voer wat mijn hond eet dus ben zeer tevreden
Oakland1990 schreef:BARF lijkt mij echt ontzettend goorOnze hond kreeg wel eens een gekookte kipfilet in zijn geheel, daar was hij ook wel eventjes mee bezig en is een stuk minder vies.
Hoe vaak per dag voeren jullie?
hetbommeke schreef:Laika, je moet inderdaad wat. Inmiddels pens gehaald en gegeven met de pillen er doorheen en het bakje werd nog net niet zelf opgegeten. Ze heeft gesmuld van d'r Smuldier.
Nu hopen dat het er allemaal in blijft.
Ik zal straks 'ns kijken op het andere forum en ook op barfplaats etc. Had daar voorheen ook al een keer gekeken, was al wat aan het orienteren maar ik liep steeds tegen hetzelfde aan en dat is: hoe gaan we het doen tijdens de vakantie. Dan gaan ze altijd naar mijn moeder en voor haar zijn brokken gewoon handiger. Maar dan ga ik denk ik orijen of renske geven oid.
Ik hou jullie op de hoogte!
cloris schreef:Ik zou de hond die ik nu heb ook heel graag compleet vers voeren maar De Keizer mot geen groente, geen fruit en geen andere dingen dan het vlees, dus kan ik het niet completeren. Hij krijgt nu dus wel zijn kip/lam/rund en Vis maar heb als basis KVV en ik wissel die KVV merken af met elkaar.
Chubby schreef:cloris schreef:Ik zou de hond die ik nu heb ook heel graag compleet vers voeren maar De Keizer mot geen groente, geen fruit en geen andere dingen dan het vlees, dus kan ik het niet completeren. Hij krijgt nu dus wel zijn kip/lam/rund en Vis maar heb als basis KVV en ik wissel die KVV merken af met elkaar.
Wil je persé groenten en fruit voeren dan? Pens bevat ook veel goede stoffen en is veel natuurlijker. Evt. een vitaminepreparaat als je je daar beter bij voelt?
Barbara88 schreef:Heey,
Ik lees al even mee in het topic maar zie echt door de bomen het bos niet meer! Wij krijgen de eerste week van maart een Jack Russel pup. Ik heb geen idee wat we haar moeten voeren. Ik was zo ie zo van plan in eerste instantie hetzelfde voer als de huidige eigenaren te geven. Maar als ik dit allemaal zo lees... Ik weet trouwens niet wat ze nu krijgt. Ga binnenkort nog even kijken en dan zal ik het vragen. Zoals ik het nu begrijp zijn de meesten hier van mening dat je hond vers vlees moet krijgen, of in ieder geval enkele malen in de week. Zelf dacht ik gewoon aan brokken en een paar keer per week natvoer. Maar natvoer is geldverspiling begrijp ik? Alle tips en adviezen zijn welkom. In principe zullen we haar de eerste weken 4 x per dag voeren.