Ik zou volledig uit m'n plaat gaan tegen die vrouw. Als ze m'n hond zou schoppen op het moment dat hij 1. grommend achter mijn hond aan rent of 2. als mijn hond een ander grijpt. Prima, kan dan bijna niet hard genoeg

vooral in die laatste situatie.
Wanneer ik mijn hond vast zou hebben en die vrouw zou hem alsnog schoppen. Zo, DAN had ze even een probleem met mij gehad
Overigens ken ik de situatie. Ik liep altijd als 11 jarig hummeltje met mijn jack russell, en de buren om de hoek hadden een dog, een deense. Die was dus knettervals, ze zijn daarom ook verhuisd. Nu peerde de beste hond hem per ongeluk uit de deur, echt perongeluk. Heb die mensen ook nooit wat kwalijk genomen. Hij pakte de mijne bij z'n nek en wilde hem echt doodmaken. Leuk, 11 jarig meisje met een puppy

Die man heeft met een bezemsteel op de hond staan inslaan, die vervolgens die man bij z'n arm greep.
Gevolg; man naar het ziekenhuis, mijne naar dierenarts met 3 x een gat van 2 cm in z'n nek, ik over de zeik, zijn vrouw over de zeik... Vervolgens zijn ze maar landelijk gaan wonen, omheining...
't Is gewoon voor beide partijen niet tof...