Het is weer grote-spinnentijd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 21:46

Hier zit er iedere avond een mega grote spin op mijn schoonouders de kamer! Een hele dikke harige!
Iedere avond word ie dood gemaakt, maar de volgende dag zit er weer 1!
Ik ben als de dood voor spinnen, had ze nog geen 1 keer gezien, maar gisteren wilde ik toch even kijken hoe groot ie was! Ik durfde s'nachts haast niet meer naar de wc :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Het is weer grote-spinnentijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 21:53

@Nell, zit er dan geen nest in de buurt?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 10:13

Cayenne schreef:
Sandeman schreef:
Ik leef in angst van begin augustus tot eind september..

tot eind september? :wow:
Ze kunnen soms de hele winter overleven hoor :D

En bedankt :P ....maar ik zie ze nooit in de winter( klop het af). In mijn trappenhuis zie ik die hele grote meestal alleen in die 2 maanden. Gelukkig controleren mijn buren de boel dagelijks. Ze zijn altijd thuis en maken ze dan dood.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 11:23

Ieeeeeww, vanmorgen liep ik door een enorm spinnenweb bij de voordeur.
Dat ding was nog hartstikke sterk ook. Een kwartier later vond ik nog de draadjes in m'n haar.

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 11:43

Cayenne schreef:
Ieeeeeww, vanmorgen liep ik door een enorm spinnenweb bij de voordeur.
Dat ding was nog hartstikke sterk ook. Een kwartier later vond ik nog de draadjes in m'n haar.

Iewwwwwww, maar dat is altijd nog beter dan de bewoner zelf

zoiets dus
Afbeelding

:D

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 11:44

Brrrr. Die heb ik ooit in mijn gezicht gehad.
Als ik daar aan denk raak ik weer in paniet :oo

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 11:59

Ja, die sterke webben zitten altijd knoeperds in.
*spreekt uit ervaring met ochtendkrantenwijk :Y)

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:00

Ohh, ik laatst nog eenveel grotere ik werd wakker en keek boven me ben gelijk uit bed gestapt BAH hij was echt héél groot en hele dikke poten echt vies!

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:03

Ik ging laatst snachts naar de wc, kop vol met slaap, de wc op gestommeld, doe de lamp aan, zat er zo'n grote dikke zwarte. Nou kan wel zeggen dat ik even mijn hart in mijn keel had :(:)

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:03

Ik zit gisteravond rustig en relaxed tv te kijken, komt er zo'n knoepert achter de bank weg tegen de muur omhoog kruipen, :r
Ik gelijk OMG en een vliegenmepper gepakt, ik hoorde hem zelfs neerkomen op de grond Blechhh....... %)

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:19

Yeaaah.
alweer een spin tegengekomen -O-
Gisteravond liep ik naar beneden zie ik wat zwart's opeens.
kijk ik nog een goed.
zit er een dikke spin. >;)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:57

Bij mij in huis stikt het ook van die grote zwarte beesten. Kan me niet herinneren dat ik eerder zoveel van die beesten tegen ben gekomen :\

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 21:42

sjouks schreef:
Ik ging laatst snachts naar de wc, kop vol met slaap, de wc op gestommeld, doe de lamp aan, zat er zo'n grote dikke zwarte. Nou kan wel zeggen dat ik even mijn hart in mijn keel had :(:)

Als ik s'nachts naar de wc moet, hou ik me ogen half dicht en doe NOOIT het licht aan. Hoor van de onderburen dat ze ook wel eens een dikke zwarte harry op wc hadden. Daarom licht UIT. Wat niet weet , wat niet deert.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 21:43

minka schreef:
Bij mij in huis stikt het ook van die grote zwarte beesten. Kan me niet herinneren dat ik eerder zoveel van die beesten tegen ben gekomen :\

Het is zooooooooooooo niet leuk. |(

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:12

Sandeman schreef:
sjouks schreef:

Als ik s'nachts naar de wc moet, hou ik me ogen half dicht en doe NOOIT het licht aan. Hoor van de onderburen dat ze ook wel eens een dikke zwarte harry op wc hadden. Daarom licht UIT. Wat niet weet , wat niet deert.

Nouja ik denk dat ik dan langs de wc ga zitten :+

Zal wel mee vallen, maar voor mij toch de lamp aan, snachts heb ik mn bril of lenzen niet in, dus zie ik toch al weinig, maar die grote dikke zwarte spin viel wel op !

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:20

De lieverts :D Zolang ze buiten blijven tenminste (als er een binnen komt dan heeft ie zijn doodvonnis getekend) :+ Ik trek er nu ook zo'n beetje dagelijks op uit met mijn camera :j

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:28

ii krijg er kippenvel van ik ben nergens bang voor alleen voor koeien en spinnen bah }:0
van de week ik lag op bed zie ik iets over de muur gaan egt een enorme spin denk dat die 2cm hoog was en 4 cm lang van die kleine haartjes op ze poten ik werd helemaal zenuwachtig heb hem dood geslagen met een vliegenmepper en daarna opgezogen met de stofzuiger haha :Y) kom ze overal tegen word al panisch als ze 4 meter bij me vandaan zitten.

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 15:28

Aaaaahh godzilla is echt freaky! Ik voel ze nu overal kruipen..

Gisteren! Het was donker, ik wil mijn kamer inlopen, maak het licht aan.....Rent er eentje onder mijn voeten langs kei hard door de kamer..! #) aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! begin kEI hard te gillen dat mam hem op moest ruimen..ik heb die nacht geen oog dicht gedaan..

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 17:54

ik had gisteravond een BBQ , schiet er ineens zo'n knoeperd tussen mn benen door, men vond mijn gegil wel amusant geloof ik.

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:00

Hihi jilleroo :')

Elke avond als ik ga douchen,ben ik bezig om 3 REUZE spinnen weg te halen.Volgens mij heb ik al in een jaar duizenden spinnen moord aanslagen gedaan :') gewone laat ik wel gewoon lopen,anders vind ik het zielig :') maar als ze in mijn bad zitten zijn ze niet jarig :') vanavond zet ik wel een boordje met betreden op eigen risico :')

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 19:08

Vanmorgen wou mamlief gaan werken,
en toen zat er een vleermuis in de hal. :oo
gelukkig dat ik toen nog sliep.

is even wat anders dan spinnen. :Y)

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:25

AAAHHHAHAHA, gatvergatvergatver, wat ik net meemaakte _O-

Ik ben aan t wachten tot instructeur me komt halen voor autoles, en ik ben (zoals altijd _O-) veel te vroeg klaar, dus ik was wat aan het rond dollen met de hond in het huis, en zag een paraplu liggen, klapte hem open en hield hem boven mn hoofd. (tja wat verveling allemaal wel niet doet met een mens...) tot ik ineens wat in mijn decollete voel vallen... EEN VIEZE SPIN GATVERGATVER
Gelukkig niet zo een dikke grote zwarte, maar een kruisspin :=
Gatver jakkie baaaahhh, ik voel hem nog steeds _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:55

Iiiiieeehhlll Annn!!! GADVER!!

Zo is mijn moeder een keer gebeten door een kruisspin, die was in haar onderbroek gekropen. Dat kriebelde natuurlijk, dus mijn moeder voelde wat er zat en HAP!
Ik was echt van mijn stokje gegaan :')

Maandagochtend pakte ik mijn jas van de grond, schudde hem uit en toen viel er ook zo'n viezerd uit. Gister reed ik door het bos, en mijn paard vind het lollig :roll: om door overhangende takken te buffelen. Dus ja hoor, ik had weer zo'n vieze achtpoterd op mijn schouder zitten. Gelukkig maar ene kleintje, maar heb paardlief toch maar verteld dat het takkenbuffelen afgelopen is :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 18:16

Op de een of andere manier moet ik steeds aan Berdien denken wanneer die reclame van Rivella (dacht ik?) voorbij komt, waarbij die vrouw bovenop een spin gaat staan en die spin haar dan door de hele kamer draagt _O-

*ziet Berdien op die spin voorbij zoefen :') *

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 18:28

Spa Fruit :))
Aahh ik vind dat zo'n jakkiebrrr reclame :') _O-

Ik moest net denken aan een ander incident, nog op mijn vorige stal. Was tijdens een grote schoonmaak, toen ik wel een *plof* hoorde, maar er verder gaan aandacht aan besteedde. Ik zag ook verder niks. Tot een stalgenootje begon te gillen: "Berdien! Berdien! Je hebt een SPIN! op je hoofd!" *stalgenootje sprint er vandoor*.
Zulke grapjes hoor je wel vaker wanneer je bang bent voor spinnen, dus ik heel stoer "Jajajaja :roll: " *veegt met hand over hoofd*
En toen :oo :oo :oo
Toen viel er *plof* een HELE GROTE spin van mijn hoofd! Iiiiiiiieeeeewwwwww :\ :\ :\ :\ %)
Ben gillend de stal uitgerend, en heb geëist dat mijn kast verplaatst zou worden _O- Gadver, wat een vies, dik grijs monster was dat. Blegh %)