Iedere avond word ie dood gemaakt, maar de volgende dag zit er weer 1!
Ik ben als de dood voor spinnen, had ze nog geen 1 keer gezien, maar gisteren wilde ik toch even kijken hoe groot ie was! Ik durfde s'nachts haast niet meer naar de wc
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Sandeman schreef:Ik leef in angst van begin augustus tot eind september..
tot eind september?
Ze kunnen soms de hele winter overleven hoor
....maar ik zie ze nooit in de winter( klop het af). In mijn trappenhuis zie ik die hele grote meestal alleen in die 2 maanden. Gelukkig controleren mijn buren de boel dagelijks. Ze zijn altijd thuis en maken ze dan dood.
sjouks schreef:Ik ging laatst snachts naar de wc, kop vol met slaap, de wc op gestommeld, doe de lamp aan, zat er zo'n grote dikke zwarte. Nou kan wel zeggen dat ik even mijn hart in mijn keel had
Sandeman schreef:sjouks schreef:Ik ging laatst snachts naar de wc, kop vol met slaap, de wc op gestommeld, doe de lamp aan, zat er zo'n grote dikke zwarte. Nou kan wel zeggen dat ik even mijn hart in mijn keel had
Als ik s'nachts naar de wc moet, hou ik me ogen half dicht en doe NOOIT het licht aan. Hoor van de onderburen dat ze ook wel eens een dikke zwarte harry op wc hadden. Daarom licht UIT. Wat niet weet , wat niet deert.
Zolang ze buiten blijven tenminste (als er een binnen komt dan heeft ie zijn doodvonnis getekend)
Ik trek er nu ook zo'n beetje dagelijks op uit met mijn camera
kom ze overal tegen word al panisch als ze 4 meter bij me vandaan zitten.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh! begin kEI hard te gillen dat mam hem op moest ruimen..ik heb die nacht geen oog dicht gedaan.. 
gewone laat ik wel gewoon lopen,anders vind ik het zielig
maar als ze in mijn bad zitten zijn ze niet jarig
vanavond zet ik wel een boordje met betreden op eigen risico

) veel te vroeg klaar, dus ik was wat aan het rond dollen met de hond in het huis, en zag een paraplu liggen, klapte hem open en hield hem boven mn hoofd. (tja wat verveling allemaal wel niet doet met een mens...) tot ik ineens wat in mijn decollete voel vallen... EEN VIEZE SPIN GATVERGATVER

om door overhangende takken te buffelen. Dus ja hoor, ik had weer zo'n vieze achtpoterd op mijn schouder zitten. Gelukkig maar ene kleintje, maar heb paardlief toch maar verteld dat het takkenbuffelen afgelopen is
*
" *veegt met hand over hoofd*

Gadver, wat een vies, dik grijs monster was dat. Blegh